ik wil dat mijn zoon stopt

• Zomaar iemand

Lola,

Trek het je niet aan,die Paul Martens is zelf waarschijnlijk een junk die het karakter niet heeft om te stoppen,en uit frustratie hier en op het forum rokenmoetmogen.nl iedereen die anti roken is de huis vol scheld.

Over iq gesproken.

• antirook

Onee he begint het weer?

Heet prof dokter niet-roker nu ineens weer Paul Martens?

Wat een zielige vertoning weer van die rokers hier

• Drs,Brakovich

Zo,eindelijk weer leven in deze brouwerij!

LOL!

• Melanie

Lola ik vind het knap wat je hebt bereikt met je oudere zoon en hopelijk lukt het ook met je andere zoon.

• lola

tot nu toe gaat het prima met mijn zoon.ik ben de tel eigenlijk al kwijt van het aantal weken dat hij niet meer rookt.

hiep hiep hoera. hahah

groetjes ?

• AntieEgo

Is het nu Lola of Liza, zeker maar 1 hersencel en een IQ van een garnaal?

• popie

nee 2 en het IQ van een inktvis

• Hendrik jan Jans

beetje triest vind ik het eigenlijk….

wel mooi dat je mensen over de streep trekt met je zielige “mijn-vader-is-dood” verhaal.

• peter n

met alle respect hoor maar houdt je hem dan ook bij fabrieken uit de buurt en vraag je zijn adem in te houden waneer hij naast een voertuig staat te wachten!

• peter n

wat weet jij van karakter!!!

als jij karakter zou hebben zou jij ons rokers met respect behandelen en zouden wij en vooral ik jou op een nette manier hebben benaderd

de enige karakter die jij zou moeten hebben is de durf om een drukke weg over te steken

heb je geen last meer van onze rook en al die andere zeer gezonde stoffen en gassen