Roken moest niet mogen

• Dhr. schone lucht

Nogmaals het is verboden om hier te prikken onder de 16 jaar en sigaretten te verkopen en/of te promoten.

Roken moet mogen prikbord ligt ook al plat,laat dat een lesje zijn!

• Drs.Brakovich

’Nogmaals het is verboden om hier te prikken onder de 16 jaar en sigaretten te verkopen en/of te promoten‘

Rook daarom shag!

Shag,je weet wel,dat heerlijke tabak in een puutje van 50 gram.

Daarom,rook shag!

S H A G

• Drs.Brakovich

Shag mag je roken.

Je kunt het legaal kopen in bijna iedere winkel of tankstation.

Shag is dus vrij verkrijgbaar en dus niet illegaal,maar hartstikke enorm 100% legaal!

Dus rookt u shag.

Met shag meer mans!

• Drs.Brakovich

Maar goed,ik hoop dat Daan met die site gestopt is. Het was niks meer dan elke dag heen en weer geschuifel tussen rokers en de anti’s. Veel zinnigs kwam er niet meer op. Alleen maar gezeur en geouwehoer. Best leuk op zijn tijd,maar vier jaar lang het zelfde begint ook te vervelen,toch?

Dus ik kan me voorstellen dat Daan de boel heeft gesloten,het is zijn site en als hij er geen heil meer inziet geef ik hem gelijk dat ie de boel sluit. Het voegde niets meer toe aan de discussie,voor zover die er nog was dan…..

Dus anti’s,voor jullie moeilijk tijden want waar moeten jullie nu jullie ei kwijt?

Bellen met de scheldlijn is een optie……

Haha!!

• Patrick van Zundert

Het ziet ernaar uit dat ik in de nabije toekomst hier weer wat meer op moet gaan letten ;-)

• Drs.Brakovich

Valt mee Patrick,RMM is weer in de lucht……

Lucky you…..

:)

• Patrick van Zundert

Gelukkig….laat ze daar maar elkaar lekker verbaal afmaken.

• DE_GEKSTE

wat is de url van die pb dan :)

• anti roker

roken moet voor iederen verbode worden.

leef normaal stop met roken anders blote billenkoek.

• m0nk

Stoppen met roken - Prostop Lasertherapie