Wie heeft er ervaring met de electronische sigaret/sigaar?

• Marjan

Deze schijn onschadelijk te zijn voor je lichaam en je krijgt alleen nog de nicotine binnen.Wie heeft er ervaring mee?

• Drs.Brakovich

Nee,nog geen ervaring mee. Eerlijk gezegd,heb ik er ook geen behoefte aan. Wat is nu roken zonder rook?

:)

Nee,ik rook liever een echte peuk. Maar misschien valt die rookloze sigaret wel mee hoor. Ik weet het niet.

• Riava

Ik heb ervaring met het electronische roken,

ik vond het zo tof dat ik ze ga verkopen,

omdat veel mensen in mijn familie en

omgeving ze ook wilde hebben

Lees mijn ervaring uitgebreid op

http://electronischesigaret.punt.nl

Marjan schreef:

>

> Deze schijn onschadelijk te zijn voor je lichaam en je krijgt

> alleen nog de nicotine binnen.Wie heeft er ervaring mee?

• Riava

Drs.Brakovich schreef:

>

>Quote' Nee,nog geen ervaring mee. Eerlijk gezegd,heb ik er ook geen

> behoefte aan. Wat is nu roken zonder rook?'

Er komt dus WEL rook uit de electronische sigaret

zegt deze ex-tabak verstokte rookster, echt wel …

dat ziet er net zo uit maar is waterdamp

• anti roker

gewoon helamaal niet roken want ook zo ding maakt je gezondheid naar de je weet wel

• teun

op www.slimroken.nl is de sigaar, smalle vorm 99 euro! ampuls zijn 2 euro en gelijk aan ongeveer 2 a 3 pakjes sigareten

• Teun

Ik heb hier de link slimroken doorgegeven, waar ik inmiddels zelf de sigaar heb gekocht, en ook in huis heb, maar hij laat het nu na een paar dagen al afweten, ik heb hierover gemaild, maar ik krijg geen antwoord.

Voor je daar ook gaat bestellen, zou ik eerst afwachten hoe men mijn klacht gaat afhandelen, want ik heb daar en raar gevoel bij.

Koop dus nog niet bij slimroken, want als ik hier hun link neerzet, maar het mag straks blijken dat ik met een kluitje in het riet word gestuurd, sta ik daar niet langer meer achter.

Wordt vervolgt.