Welke sigaretten merken

  • peter

    Ik heb de volgende vraag. Ik rook vaak iederekeer een ander merk om uit te proberen welke sigaretten het beste smaken. Ik zelf heb ook liever niet altijd maar hetzelfde merk.

    Welk merk sigaretten hebben bij jullie de voorkeur. Wat zijn jullie ervaringen met diverse merken sigaretten? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

    Groet peter.

  • curly

    Ik rook het liefst Camel filter full flavour. Er zit lekker veel nicotine in, zodat ik niet zo veel sigaretten hoef te roken per dag (circa 5). Verder vind ik ze gewoon erg lekker. Volle smaak en minder scherp dan bijvoorbeeld Marlboro.

  • DE_GEKSTE

    ik rook altijd caballero

    30 per dag

  • curly

    Ik heb net wat geexperimenteerd met Camel natural licht en donker (minder en meer nicotine). Deze smaken me ook goed.

    Curly

  • Spirilimbo

    De lekkere Houston van de Aldi,

    Die vind ik de beste

  • Philippe

    Gauloises blondes blauw definetely,al je van blond tabac houd,rood raad ik je niet aan,tenzij je van light houSpirilimbo schreef:

    >

    > De lekkere Houston van de Aldi,

    > Die vind ik de beste

  • CarloPrast

    altijd camel filters curly schreef:

    >

    > Ik heb net wat geexperimenteerd met Camel natural licht en

    > donker (minder en meer nicotine). Deze smaken me ook goed.

    >

    > Curly

  • CarloPrast

    caballero is nog beter maar kun je niet kopen in de automaat “ ik ben nog geen veertien”CarloPrast schreef:

    >

    > altijd camel filters curly schreef:

    > >

    > > Ik heb net wat geexperimenteerd met Camel natural licht en

    > > donker (minder en meer nicotine). Deze smaken me ook goed.

    > >

    > > Curly

  • CarloPrast

    hoi, Peter ik ben 14 en heb de meeste ervaring met sigaretten Camel en Cabbalero vind ik zelf het lekkerst Cabbalero moet je zeker uitproberen

  • Opsteker

    Het hangt een beetje van mijn bui af. In elk geval nooit lights… Ik vind full flavour het lekkerst. Soms heb ik zin in iets sjieks en dan rook ik Davidoff of Dunhill. Meestal Chesterfield of Camel. En een doodenkele keer shag, maar sigaretten zijn toch… stijlvoller, geloof ik.