Zelf sigaretten maken

  • Carin van Hooff

    Hoi Peter,

    wat voor shag is dat dan wat je koopt voor 25 euro per kilo,

    en hoe moet ik dat bestellen en waar moet ik dan zijn

    zou het fijn vinden als je me dat laat weten

    Groetjes

    Carin

  • Lau

    Hoi,

    Welke site is dat dan.????

    Ik draai nu ook via het apparaatje gewoon omdat ik 160 euro per maand weg rook en de sigaretten weer duurder gaan wordenX(

    Alleen ik ben nog niet zo heel erg goed in het draaien, als ik die sigaret heb dan laat ik hem een paar keer met de filter op tafel ‘stuiteren’

    zodat de shag naar beneden gaat maar dan hou ik veel ruimte aan bovenkant over, hoe krijg ik nou een volle sigarte van de filter tot het eind??

    Ennnn moet je de shag nu wel of niet aanduwen als je het in dat apparaatje doet???

    Ja ik weet het kom blond over maar ja

    Fijn weekend allemaalB)-

  • Berry Oosenbrug

    Dat klopt inderdaad, ik verkoop ze online. Ik heb er ook een berekening op staan, je kan tot 75% besparen op het roken.

    Wat de hulzen betreft heb ik ook al van alles geprobeerd. Die van de Lidl zijn wel ok inderdaad maar wat scherp. Ik hou het maar gewoon bij de Mascotte Gold, die smaken wat zachter. Ook die kan je natuurlijk online bestellen maar elke goede tabak zaak heeft ze liggen voor 1,35 meestal voor 200 hulzen. Dat zijn de kosten niet om op te besparen voor een lekker sigaretje :)

    www.zelfsigarettenmaken.nl

  • DIK

    Hulzen bij de Aldi 200 voor 0,59 en uitstekend hoor.

  • KARS T

    roken is dodelijk

  • ZelfSigarettenMaken

    Nou daar heb ik eerst naar gekeken ook zelf, ik heb een voorbeeldberekening gemaakt op:

    http://www.zelfsigarettenmaken.nl/voordeelberekening.html

    En het gedoe valt reuze mee, met zo'n Fast Filler machine maak je in 3 minuten een vol pakje. Ik geef toe, met de eerste aanschaf is het niet de goedkoopste optie maar je kan natuurlijk ook gewoon bij de sigarenboer om de hoek een hand apparaat kopen om te testen of je het wel wat vind.

    Succes!

    groetjes,

    Berry

    spugertje Schreef:

    ——————————————————-

    > Is dat nou niet een heel gedoe en wat ben je dan

    > zo'n beetje kwijt qua kosten?

    > Wat het dus eigenlijk scheelt met gewoon kopen.

    >

    > Rook zo'n pakje per dag maar vind het toch wel erg

    > duur worden (roken met 2 thuis). Dus zat te denken

    > om ze zelf te maken. Gewoon een shaggie draaien

    > vind ik ook niet alles.

  • stef

    en nu wat ik er voor betaald heb:

    apparaatje: 3,25

    hulzen 0,75

    Tabak: L&M premium cut: 6,50 (70 grm tabak) of Winston special flavor: 5,90 ( 70 gram tabak)

  • Martin

    carin,

    heb je al een antwoord?

  • DOR.

    Dit kan net zo goed een topic zijn over hoe je zelfmoord moet plegen.

    Dit is dus een onzinnige topic, maar ja het hele prikbord is iets wat mensen tot roken aan zet net als die harde kern verslaafde pafsukkels op www.rokenmoetmogen.nl .

  • Clou

    Hoi hoi,

    Ik ben Clou, ik draai al een hele tijd sigaretten maar nu zijn mijn sigaretten hulsen denk ik uit de handel.

    Weten jullie misschien nog of er ergens CLUB - HULSEN te koop zijn.

    Gr Jose