hoe???????

• k' ben uitgelachen

volgens mijn vrienden op school rook ik verkeerd.

zij zeggen dat je ABC moet kunnen zeggen als je geinhaleerd hebt zonder rook uit je mond (longen) te laten ontznappen.

Hoe doe je dat??? (Of: is dat waar?????)

• NW

Weet je wat slimmer en bijdehander is, om er helemaal niegt mee te beginnen.

Je wordt niet uitgelachen, wees wijs en gooi die rommel weg.

Ik heb 32 jaar gerookt, nou ik had er NOOIT aan moeten beginne"n aan die troep.

• Patrick van Zundert

NW schreef:

>

> Ik heb 32 jaar gerookt, nou ik had er NOOIT aan moeten

> beginne"n aan die troep.

Helaas kom je daar pas achteraf achter.

Heb zelf 22 jaar gerookt en ben nu 2,5 jaar van m'n verslaving af.

• NW

Gelukkig als je stopt is het alleen maar een teken van wilskracht.

• k' ben uitgelachen

Dat vind ik niet.

Ik doe het niet om er bij te horen ik vind het zelf lekker (alleen dan zeggen me vrienden weer dat ik het verkeerd doe, Ik rook al 2 jaar).

• NW

Ik dacht toen ik rookte, dat is lekker.

Nu ik gestopt ben is het nog veel lekkerder.

• henk

Als je ABC kunt zeggen zonder dat er rook uit je mond komt betekent dat je de rook zo diep inhaleert dat deze achter in je longen terecht komt. Daar blijft het net zolang zitten totdat het neerdaalt op je longblaasjes, en zo een mooi teerlaagje achterlaat.

Ik denk dat je vrienden dat bedoelen met “goed” roken. Nog even oefenen dus.

• k' ben uitgelachen

Eindelijk iemand die geen onzin praat en gewoon antwoord.

Bedankt daar voor

De Groetten!!!

• DOR

Het beste is om diep de rook te inhaleren. Dat vindt ik persoonlijk het lekkerste. Dan geniet je echt van de tabak. Dat is echt genieten. Als je zelf draait moet je je sjekkie niet te strak draaien een beetje los dus. Dan is je sjekkie nog lekkerder!

Veel rookgenot toegewenst.

DOR