Gestopt

• NW

Ik ben vandaag, 6 weken van het roken af, na 32 jaar gerookt te hebben.

Ik ben blij dat ik gestopt ben, ik voel me veel en veel fitter.

• Natasj@

Klasse NW ! Knap hoor na 32 jaar gerookt te hebben. Ik ben net een week gestopt na 2 x 7 jaar te hebben gerookt met tussenpozen van enkele jaren. Nu heb ik mezelf voorgenomen pas op mijn 80st weer een sigaret op te steken. Ik voel me inderdaad ook veel fitter, zó snel al. Dat gevoel motiveert me enorm. Ook mijn huid voelt al beter na één week ! Ik ben om gezondheidsredenen gestopt. Wat was bij jou de reden NW ?

• NW

Natasja.

Ik kreeg te maken met long infectie, bacterie dus ik moest naar het ziekenhuis.

2 dagen er in gelegen en de dag erna naar de huisarts om medicijnen want thuis knap je op.

De huisarts adviseerde mijn om te stoppen met roken.

Ik kwam thuis, zette een kop koffie en stak mijn laatste zware “sjekkie” op.

Een half pakje, en ik had nog 2 volle in de kast liggen, ging daarna de vuilnisbak in (de 2 volle heb ik aan een vriend gegeven).

Overigens Natasja, ik ben nu 46 jaar dus je krijgt steeds meer te maken met minder weerstand en al dat soort dingen.

• NW

Natasja.

Ik wil nog even dit kwijt, ik heb totaal geen pilletjes, nicotine pleisters en al die andere hulp middelen gebruikt om te stoppen.

• duimelodje

heel verstandig en blijf het echt volhouden

veel groeten

• DOR

Zuigen,kreng!!