ervaring met electronische sigaret?

• Wendy

Hallo allemaal

Ben hier voor het eerst. Ik was een beetje op het net aan t surfen naar die electronische sigaretten. Ben erg benieuwd naar mensen die daar ervaring mee hebben. Wat ik eigenlijk wil weten; geeft het voldoening? En welk ‘merk’gebruik je?

Ik ben me ervan bewust dat je door deze dingen echt niet van het roken af komt maar er zitten toch wel voordelen aan ten opzichte van het ‘echte’ roken.

• DE_GEKSTE

ja dat ze er achter komen dat je over 30 jaar kanker er van krijgt benk ik

maar deze vraag kan je beter ff hierzo stellen

http://www.prikpagina.nl/list.php?num=609

• Wendy

Zal hem idd ff daar plaatsen, bedankt.

By the way, als ik doorga met roken zoals ik het nu doe, dan haal ik waarschijnlijk die 30 jaar niet eens dus tja…

• DE_GEKSTE

weet je niet ik rook ook een peuk of 30 per dag en ja mogren klan het afgelopen zijn

maar kan ook 100 worden

• El

Wendy,

Ik heb nog nooit een electronische sigaret uitgeprobeerd.

Ik ben kei verslaafd, al 5x gestopt en 6x begonnen. Jammer genoeg kan ik niet zonder peuken.

El

• Smokey

Hier vind je veel info http://www.esigaretforum.nl/

• carla

ik heb supersmoker,doe er nicotinevrije capsules in en het bevalt me uitstekend!geen gestank meerrrrrr en lekker roken bij de kapper,in de trein:wat een uitvinding!is die 100 euries wel waard!!!ik rookte 30 sig per dag nu niks meer,zonder enige moeite…

• El

Carla,

Smaakt het ook ergens naar zonder nikotine ?

Ik rook zelf elke dag ongeveer 35 peuken, en kan absoluut niet zonder mijn sigaretten.

Maar als ik jouw bericht lees, is er toch nog hoop. Alleen ben ik bang dat de smaak me niet bevalt, daarom durf ik het niet aan te schaffen.

Groeten

El

• carla

het smaakt niet zoals een echte sigaret…eerlijk is eerlijk..een beetje zoetig…maar je hebt wat tussen de vingers,je lurkt eraan,er komt rook uit,en je kan echt overal roken!ook in vliegtuig en trein,das toch kicken man….ik heb wel afkickverschijnselen gehad;hoesten,veel slijm wat loskomt,hoofdpijn,maar na 14 dagen voel ik me al veel beter!hijg al niet meer zo….

• Kaylee

Ik heb de e-sigaret.

Ik ben een stevige shagroker, ik mis dus ook de gier die je hebt als je een hijs neemt.

Gegeven moment wil je steeds meer en harder gaan hijsen om meer het rook effect te krijgen.

Alleen als ie net opgeladen is en de eerste hijsen neemt lijkt het iets.

Voor nood, als ik lang nergens kan roken is ie voor mij een optie.

De smaak is meer een kruidenbuiltje met tabakssmaak.

Probeer hem eerst uit bij iemand voor je er zoveel geld aan uitgeeft.

Bij de tabakszaken (primera) die hem verkopen heb je misschien wel kans om het uit te proberen.

Mvg, Kaylee