roken

• zoneraver

mensen ik blijf 43€ cent langer roken.!!!!!

• duimelodje

Lekker als volwassenen je duim in de mond doen maakt je rustig en helpt je van het roken af.

Als alle rokers stoppen en lekker gaan duimen met of zonder lapje dan leeft heel nederland gezonder en isd de taboe om als volwassenen lekker je duim in de mond te doen met lapje eindelijk doorbroken.

Want het is zo krom als wat als ik als volwassen lekker mijn duim in de mond doe met lapje dan verklaren ze jke voor gek en weet ik veel wat, maar als je rookt waar andere bij zijn en waarmee bewezen is dat je de geondheid van een mee rokers schaad dan word dat maar zo wel geacepteerd.

Lekker duimen met of zonder lapje is gratis en helpt je van het roken af.

• Marlborogirl

Steek jij je duim maar in je mond, dan rook ik nog een peuk.

Wat een onzin allemaal, laat iedereen toch eens doen wat hij/zij wil.

Als je wilt duimen, no problem, maar laat mij dan roken.

• El

Juist marlborogirl, laat iedereen doen wat hij/zij wil.

Dus laat me roken !!!!

• zoneraver

of tu wel ik steek ook nog maar een pret sigaret op want het kost toch maar niets btw op mijn joint?????? grrrrrrrrrrrr

• winnie de pooh

Je kunt hem/haar wel belachelijk maken maar hij/zij heeft wel groot gelijk.

duimen is vele malen beter dan roken daar valt echt niets tegen in te brengen, ook al ben je zelf een roker.

• Marlborogirl

Ik maak niemand belachelijk. Ieder zijn eigen keuze.

En ik kies ervoor om te roken. Ik geniet van elke peuk.

Dat is mijn zaak, en hoe slecht het ook is: Ik ben kei verslaafd en vind roken super.

Mag ik ook een mening hebben, of is dat alleen voor die niet rokers ?

• anti-roker-3

je hebt groot gelijk

ik heb niks tegen je, want je doet niks wat fout is.

rokers daarin tegen verpesten andere de gezondheid, waar halen ze het gore lef vandaan.