niet kunnen stoppen met roken is een uiting van zwakte

• volwassen-duimelodje

Mensen die wel willen stoppen maar beweren dat ze het niet meer kunnen die zijn zwakkelingen.

Ik ken genoeg die gestopt zijn er blij mee zijn en nooit meer de behoefte hebben om te roken.

Er is geen rokers smoes. Gewoon stoppen met roken

• El

Hou eens op met je gezeik.

Ik ben kei verslaafd en kan niet zonder peuken.

Wil ik trouwens ook niet. Roken is heerlijk.

En ja hoor, het is ongezond.

En toch rook ik gewoon door. Mag ik dat zelf weten ?

• DOR

Dat mag jezelf weten,EI!!

Niemand bepaald wat jij doet of laat. Roken bepaal jezelf. Dat is je recht en vrijheid!

Roken tot je erbij neervalt. Daar heeft niemand ook maar iets mee te maken.

Dat bepaal ikzelf en niemand anders. Ik bepaal hoe ik leef en wat ik met mijn leven doe.

Niemand anders.

• Mich

Precies Dor 8-)

• Marlborogirl

Ik ben zwak, want ik kan niet stoppen.

Ik wil ook niet stoppen, ik vind roken gewoon heel erg lekker.

Dus steek ik zoveel peuken op als ik wil, hoe zwak het is interesseert me totaal niet.

• Rutoo

Wij hebben een innovatief product om te stoppen met roken. Kijk voor mee informatie op http://www.rutoo.nl

• Nicole

Trekt jij je luier maar weer aan Hans, stap in je brommobiel met je hond Moira en ga vogels tellen. Maar zit hier niet te zeiken :( Een grote volwassen vent met een luier, getverdemme je bent ziek

• volwassen duimelodje

Liever een incontinente volwassenen in de luier en met zijn duim in de mond dan naast zo verslaafde roker zitten als jij. Je maakt slachtoffers door andere mee te laten roken met jou verslaving. ( 3000 doden door mee roken je lijkt wel een kampbeul)

Maar goed het is 2008 en rokers worden lekker overal uitgekotst en de horeca uitgeschopt. Roken is nu echt uit de tijd.

Roken kan alleen nog maar thuis in je eigen stink huis.

Ik ben nog liever gewoon incontinent dan zo stinkende roker als jij die geen eigen ruggengraat heeft om te stoppen met roken. Roken in gezelschap is asociaal.

Anders nog iets rokend ongedierte

• ineke

Heb jij een auto?

Mogen we zeker wel die vieze stinkende gassen van die bak van je opsnuiven!!