duizelig bij roken, niet normaal..

• niké

hallo,

ik ben geen vaste roker, maar als ik rook, na zo 2 maal te trekken van mijn sigaret begin ik echt super duizelig te worden en heb ik verhoogde hartslag en die ik alles wazig en val ik door mijn benen.. ik vraag mij af hoe dit komt.. ben ik soms allergisch voor roken of weet ik veel, het is alleszinds geen prettig gevoel.. het is een gevoel alsof ik doodga.. normaal nadenken kan ik dan ook niet meer, ik heb zo geen besef meer van waar ik ben en wat ik doe.. ik maak mij er heel erg ongerust over.. het duizelig worden gaat maar over na 3 uur.. wat moet ik nu doen?

ik wordt altijd heel erg moe en soms loopt het speeksel gewoon uit mijn mond zonder dat ik het doorheb..

niké

• carla

als je niet regelmatig rookt,krijg je deze verschijnselen…tip:stop ermee!!!!

• DOR

Of rook meer.

• volwassen duimelodje

wat een domme tip zeg

zo iemand moet dus zeker stoppen met roken.

Ik rook niet, nog nooit gedaan ik duim nog lekker met lapje.

misschien kan jou dat van het roken af helpen.

MVG

• DOR

Nee,mij niet.

• Nicole

Zo Hans zit je hier ook al :(

• volwassen duimelodje

hoor jij niet te slapen snacht of werk je op de wallen en prik je elders snachts tussen de 2 kanten door.

Blijkbaar ben je zo alleen en verslaaft aan het internet dat je niets anders te doen had om zelfs in de nacht van oud op Nieuwjaar om 01 uur onzin te prikken tegen mij elders en mij nu aan het achter volgen bent.

of is jou nicotine kop zo aangetast dat je de werkelijkheid uit het oog verloren hebt.

Door mee roken vallen er jaarlijks 3000 doden.

Door roken zelf 24000. Ik hoef jou geen ziektes toe te wensen omdat jij mij achtervolgt en overal lastig valt, want die krijg je toch wel van het roken en de drank.

of via een klant.

anders nog iets

• volwassen duimelodje

tussen 2 kanten moet zijn 2 klanten.

wipse

• andere nicole

ik heb het duizelig zijn bij het roken ook,

minder erg dan dat er hierboven wordt omschreven maar toch ook wel genoeg dat ik het gevoel krijg alsof ik flauwval

maar dit gaat dus vanzelf over?

• ZelfSigarettenMaken

Ja, dit gaat wel over hoor. Je kan ook lichtere sigaretten proberen.