Gestopt met roken

• Chiron

Hello, ik ben een dikke 2 maand geleden gestopt met roken. 2 weken nadien werd ik aangevallen door hoestbuien het normale dus als je stopt met roken. Heb dan een bronchite gehad ook soit. Kwist dat da ging overgaan dus hebbek der mij ook ni druk om gemaakt. Week nadien kon ek niemeer slapen heel frustrerend! Een paar dagen later begon m'n bloeddruk te dalen en ik nam toen een bloedverlagend middel ( ben nierpatiënt ) dit is ondertussen ook weggevallen en m'n bloeddruk blijft laag… Op een bepaalde dag zat ik ‘s avonds laat aan de pc en ineens kreeg ik een raar gevoel in m’n hoofd kon et geen plaats geven en begon te panikeren… Dit gevoel heb ik nog steeds + hoofdpijn en soms het gevoel m'n lichaam niet meer te voelen, de paniekaanvallen zijn in een lichte depressie ontaard tgeen ek nu niemeer heb omdak et mij niemeer aantrek was gwoon door de angst.( ik denk eerder aan onbewuste hyperventilatie… Maar door het stoppen met roken dan omdat er dan iets gebeurt met het zuurstofgehalte in het lichaam en je dan op een andere manier gaat ademen. ) Ik heb vorige weekend een sigaretje gerookt. En voel mij al een tijdje relatief goed. Het gevoel is nog aanwezig maar het is precies onderdrukt.

Kunnen deze symptomen allemaal het gevolg zijn door het stoppen met roken?

Alvast bedankt!

Een stoppende roker die had gehoopt dat het als niks ging gaan :D

• Willem

Heb je al eens op de stoppenmetroken.startpagina.nl gekeken, daar kun je de belevenissen lezen van de diverse mensen. Ik zou het trouwens toch maar eens met je huisarts bespreken. Succes er mee.

• carla

ik herken veel..heb ook hoestbuien en bronchitus gehad,ging hyperventileren,kheb maar gauw weer sigaret gepakt en rook weer,misschien wel stom,maar kvoel me beter nu…pffff

• Chiron

Hm dus het kan echt door het roken komen?? Raar eigelijk… Zit nu al 2 maand zo te hyperventileren zonder ik het weet van mezelf:(

• EX-marlboro girl

Ik ben sinds woensdag gestopt en hoest de hele dag. Af en toe shake ik helemaal.

Hopelijk duurrt dit niet lang…… Verschrikkelijk, niet normaal wat ik nu af zie om mijn peuken te laten liggen…..

Ik probeer vol te houden, maar het is heel erg moeilijk.

• carla

ja,tis echt afkicken!ik ben weer verslaafd….pffff

• Marlboro girl

Ik ben ook maar weer begonnen….. Een uur geleden een pakje gekocht, meteen 2 achter elkaar gerookt. Erg he….

Ik vind mezelf echt belachelijk bezig, baal gruwelijk van mezelf, maar ik word stapelgek zonder peuken.

Het is shit, maar mijn verslaving is niet te stoppen.

Jammer maar helaas.

Dus i.p.v. ex weer gewoon marlboro girl

• Chiron

Ik voel mij beter, sinds ik gerookt heb, ik eb wel ng geen pakske gekocht ofzo dus tis maar af en toe dak 1 rook, natuurlijk verdwijnt niet alles wak heb maar voel mij wel veeeeel beter:) Denk er wel aan een pakje tegaan halen :) liever gezonde roker dan ongezonde niet roker, jammer maar helaas mij is het niet gelukt

• EL

Knap dat jullie het blijven proberen, ik doe al geen moeite meer.

Ik plaag me niet meer, rook veel en blijf dat doen. Dom, ik weet het maar deze verslaafde vrouw blijft verslaafd. Smoking El forever

>

• Willem

Blijf je dan roken ongeacht de prijs want die gaat geloof ik dit jaar 2 keer omhoog de eerste keer met 10 cent en de tweede keer met 35 cent per pakje(!) en ik geloof dat volgend jaar de foto's van aangetaste longen op de buitenkant van de pakjes komen.