Filterhulzen..?

• Arjan

Hoi Iedereen,

Wie kan mij adviseren welke soort, type of merk van filterhulzen het minst schadelijk is. Ik maak zelf namelijk sinds kort cigaretten met een klein apparaatje. En de hulzen die ik heb gekocht branden niet goed en veroorzaken wat irritatie in mijn keel.

Alvast Bedankt

• marlon

mascotte, is de beste :D

• wicket

Het roken van filtersigaretten maakt het roken niet minder schadelijk.

Maar goed even concreet een antwoord op je vraag.

Zelf doe ik al meer als 20 jaar zelf sigaretten maken met een hulzenstopper.

Van belang is niet welke filters je gebruikt maar welke shag je hiervoor gebruikt.

Niet iedere shag is namelijk geschikt voor dit doel. Ik weet niet welke shag je gebruikt

maar zelf gebruik ik hiervoor Duin halzware shag. De hulzen die ik hiervoor gebruik

verschilt nogal. Ik heb hier geen vaste keuze in. De ene keer is het Mascotte, de andere

keer is het Twister. De beste prijs / kwaliteit hulzen vind ik die van de Aldi.

Ik zou zeggen probeer gewoon verschillende soorten shag voor je filters.

Dit zal denk ik al een hoop schelen.

• N.sorkun

Ik heb heel veel Filter Hulzen nodig, Ik ga naar andere landen sturen(Turkeji)

Hoe kan ik met grote handel contact nemen?

Greten van Noeri

• wicket

Noeri gewoon heel simpel.

Koop bij de Aldi gewoon filterhulzen en zet daar bijv € 0,10 bovenop en opsturen naar Turkije

Ik denk dat geen enkele groothandel je filterhulzen voor de prijs van € 0,59 kan leveren.

Ja misschien heel misschien als je 1 miljoen dozen afneemt of zo.

• Zelf Sigaretten Maken

Goedendag,

De smaak en keel irritaties hebben wel degelijk met de hulzen te maken. Je kunt beter besparen op de tabak als op de hulzen.

Er zijn van Mascotte vele soorten waaronder zelfs menthol hulzen.

Voor gewone lekkere zachte sigaretten gebruik ik zelf momenteel de Mascotte Carbon. Deze heeft in de gewone filter nog een koolfilter gebouwd. Heerlijk!

Je vindt de verschillende soorten + uitleg op: http://www.zelfsigarettenmaken.nl/hulzen.html

Groetjes,

Berry