Trek de stekker er maar uit

• nooit gerookt

Het is hier doodstil

Zouden die smerige pro-rook idioten hier eindelijk na jaren door hebben dat ze een verloren strijd voeren met hun rokerspropaganda ?

Zien ze eindelijk in dat niet voor niets er steeds strengere wetten komen.

Over een paar jaar kunnen die losers alleen nog maar thuis zichzelf de andere wereld in paffen!

Tot die tijd is het duidelijk dat de maatschappij helemaal klaar is met jullie

Dus ook wegwezuh hier verdwijn met het schaamrood op jullie kaken en de staart tussen jullie benen om hier nooit meer terug te keren!

mee roken is ook schadelijk, je bent onbeschoft bezig als je binnen rookt waar andere bij zijn. mensen er overlijden nog altijd 3000 mensen per jaar aan een ziekte als gevolg van mee roken en ik hoef als niet roken niet mee te gaan in jullie andere wereld waar je jezelf graag naar toe paft,.

Rokers zijn de paria’s van deze tijd!

Trek de stekker er maar uit

• marlborogirl

Weer zo'n @!#$ anti die weer eens wat te zeiken heeft. Bemoei je met je eigen zaken. Je hebt er geen bal mee te maken of ik rook.

Ik rook niet waar het verboden is, verder steek ik overal mijn peuken op. Dat het niet gezond is weet ik ook wel, hoef je me niet te vertellen.

Ik maak zelf uit wat ik doe, bijvoorbeeld thuis of in de auto rook ik zoveel als ik zelf wil, en degene die er niet tegen kan heeft dan pech gehad.

Waar het niet mag/niet gewenst is rook ik niet.

Dus niet a-sociaal, maar sociaal.

En hou verder a.u.b. die @!#$ waffel dicht, ik zeg ook niet wat jij moet doen.

Zo, nu de volgende lekkere peuk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• mahan

Hoi,

Ik heb hier wel eens een heel enkele keer meegelezen maar nooit gereageerd. Morgen wordt het 5 maanden dat ik niet meer rook. Fijn voor mij maar waar haal jij het lef vandaan om zo af te geven op rokers? Wat is je probleem? Laat a.u.b. iedereen in zijn/haar waarde. Misschien moet je je pilletjes maar weer nemen :(

Anna.

• mahan

Hey Marlborogirl,

Dat lucht op he :D

Groetjes,

Anna.

• nooit gerookt

tuurlijk wees er trots op dat je bezig bent jezelf en andere de andere wereld aan het inpaffen bent.

roken word steeds meer verbode en rokers worden straks overal de horeca uitgetrapt en overal op straat uitgekotst. roken is eindelijk over en uit.

Ik heb veel ruzies gehad met mensen die mij lastig viel en heb wat leraren op school uitgescholden om het roken wat toen nog mocht tot ik van school gestuurd werd, en als je zelfs op een school voor zeer moeilijk opvoedbare kinderen word weg getrapt heb je het ver geschopt, maar tegen rokers, dat uitschot is alles geoorloofd om te zeggen en nog veel meer , want het is bewezen dat mee rokers ook long kanker kunnen krijgen dus je pleegt op langer termijn een moord door overal te roken.

Maar nu liggen de rollen andersom en worden de rokers weg getrapt.

Het is zo dom om je vrijwillig je gezondheid op het spel te zetten.

roken is zelf moord op langer termijn, dus steek er vooral eentje op

stop nu met roken voordat het roken jou stopt.

nog 65 dagen dan is de horeca overal rookvrij

• marlborogirl

Hoi,

Knap dat je al 5 maanden niet meer rookt, mijn record is 2 weken.

Ik heb al 5 x geprobeerd om te stoppen, maar mij lukt het niet.

Maar aan dat gezeik van die anti's heb ik wel een gruwelijke hekel. Ieder zijn mening, maar ze kunnen alleen maar schelden en de rokers de meest verschrikkelijke ziektes toewensen.

Laat ieder in zijn waarde en zijn eigen keuzes maken.

Ik kan mijn peuken niet missen, en wat iedereen er ook van zegt: Ik rook.

• maw

Hoi,

Ik kon die reactie niet erg waarderen, daarom reageerde ik ook. Dat doe ik normaal niet zo snel.

Misschien gaat ook bij jou nog ooit de knop om, pas dan ben je er echt klaar voor om te stoppen.

Jij bent de enige die dat bepaalt ;)

Groetjes,

Anna.

• marlborogirl

Ik weet niet of mijn knop ooit om zal gaan. Ik ben echt kei verslaafd. Kan geen uur zonder mijn peuken, echt heel erg.

Hoe gaat zo'n knop om ? Ik kan me er niets bij voorstellen.

• maw

Bij mij was het een goede voorbereiding. Info zoeken op internet over stoppen, valkuilen, hulpmiddelen. Met internist en huisarts gesproken en daar een verwijzing naar de rookstoppoli gevraagd. Tijdens dit gesprek wordt een methode gezocht die bij jou past. Ik was bang voor de lichamelijke ontwenningsverschijnselen en men adviseerde mij om met pleisters te stoppen. Ik heb toen 5 weken de zwaarste pleisters geplakt, 3 weken de middelste en 3 weken de laagste dosering. Dus 11 weken over gedaan. Het is hartstikke goed gegaan bij mij en ik heb geen lichamelijke problemen gehad. Daarnaast prik ik op de pagina stoppen met roken. Dat helpt ook goed bij mij. Ik heb 37 jaar gerookt en rookte ca. 25 sigaretten per dag. Het knopje ging bij mij pas echt om toen ik mijn 1e pleister plakte en daadwerkelijk merkte dat mijn lichamelijke behoefte aan nicotine er niet was.

Groetjes,

Anna.

• marlborogirl

Hi Anna,

Echt knap dat je kunt stoppen. Ik rook nu zo'n 24 jaar, ongeveer 30 peuken per dag. Bang voor lichamelijke ontwenningsverschijnselen ben ik niet, maar geestelijk trek ik het niet. Mijn verlangen naar nicotine is zo groot, dat ik bij elke stoppoging van ellende weer begin. Ik denk dan constant aan sigaretten, en op gegeven moment koop ik maar weer een pakje, om van het verlangen naar een peuk af te zijn. Om daarna weer volop te roken.

Erg he ? Triest eigenlijk, maar ja.

Gr,

Claud