Trek de stekker er maar uit

• Ben

ik wil hier ook nog even zeggen dat deze persoon ergens moet gaan zitten waar geen rokers zijn .

Dan hebben wij als rokers geen last van hem en dan nog dit BEMOEI JE

MET JE EIGEN ZAKEN.

Heb je een auto,dan is dit ook vreslijk ongezond daar kan je ook hele erge ziekte`s mee oplopen,vooral als je op de fiets er achter rijdt.

En wees blij dat er rokers zijn want wij betalen er flink veel BELASTING EN ACCIJNS!

Zouden wij stoppen dan betekent voor jou veel meer belasting moet gaan betalen.

En veder wil ik je nog vragen vooral hier niet meer op te reageren,

zielig figuur. enz.(voor de rest kan je wel zelf invullen.

• maw

Hoi Marlborogirl,

Mijn lichaam schreeuwde ook om nicotine. Dus toen ik na het plakken van een pleister merkte dat dat niet meer het geval was, werd ik rustiger en gelukkig is het tot nu toe goed gegaan. Ik ben trouwens net terug van een vakantie van 5 dagen naar Valencia en heb geeeeeeen problemen gehad met niet roken.

Veel succes met wat je ook wilt of wat lukken gaat: roken of niet roken ;)

Anna.

• mike

minimaal 35.000 mensen per jaar dood door de fijnstof door industrie en uitlaat.

De meerokersaantallen gaan gelijk op met de alcoholdoden zowel het drinken als door ongelukken in het dagelijks verkeer wie is er nu kortzichtig???????

• schoonlichaam

rokers smoes nummer 1

• amosietje

dit hersenloos figuur denkt dat hij leeft

de koude oorlog is begonnen en ik ben er klaar voor

zeker voor dingen als deze

• marlborogirl

Anna,

Nog steeds gestopt ? Ben zomaar beniewd.

Ik heb weer een geweldige poging van 5 dagen achter de rug…. pffffff wat een ellende. Dus zoals je zult begrijpen rook ik weer (nou ja weer… korte niet rook pauze gehad haha).

• lex

Het is hier doodstil

Zouden die smerige pro-rook idioten hier eindelijk na jaren door hebben dat ze een verloren strijd voeren met hun rokerspropaganda ?

Zien ze eindelijk in dat niet voor niets er steeds strengere wetten komen.

Over een paar jaar kunnen die losers alleen nog maar thuis zichzelf de andere wereld in paffen!

Tot die tijd is het duidelijk dat de maatschappij helemaal klaar is met jullie

Dus ook wegwezuh hier verdwijn met het schaamrood op jullie kaken en de staart tussen jullie benen om hier nooit meer terug te keren!

mee roken is ook schadelijk, je bent onbeschoft bezig als je binnen rookt waar andere bij zijn. mensen er overlijden nog altijd 3000 mensen per jaar aan een ziekte als gevolg van mee roken en ik hoef als niet roken niet mee te gaan in jullie andere wereld waar je jezelf graag naar toe paft,.

Rokers zijn de paria’s van deze tijd!

Trek de stekker er maar uit