Peter Stuyvesant

• maarten

Toen wij als studenten op de middelbare school met roken begonnen rookten we allemaal Stuijvesant en met ons rookten een heleboel mensen Stuyvesant. Tot op heden rook ik dit merk nog steeds, Ik krijg de indruk dat er nu steeds meer Marlbolro gerookt wordt, ben benieuwd welke generaties nu nog trouw zijn aan hun Peters.

• Willem

Ik vond die bioscoopreclame vroeger wel mooi voor Peter Stuyvesant met van die brede films, tegenwoordig heet dat geloof ik fullscreen.

• Corlia

What is going on with the new packets of 24 Peter Stuyvesant. It always tears on the left side. I find it terrible. Please do something about it, or I will have to find a new brand to smoke.

• anita hagedoorn

hallo, ik vroeg mij af of iemand mij kan helpen aan een afbeelding van het pakje sigaretten van peter suyvesant met filter en/of het pakje van north state zonder filter uit die tijd. Dan praat ik over de jaren van 1970 a 1980.

enorm bedankt, anita hagedoorn

• anita hagedoorn

hallo, ik vroeg mij af of iemand mij kan helpen aan een afbeelding van het pakje sigaretten van peter suyvesant met filter en/of het pakje van north state zonder filter uit die tijd. Dan praat ik over de jaren van 1970 a 1980. stuur maar door naar hagedoorn7@hotmail.com

enorm bedankt, anita hagedoorn

• w.l.

hallo, wil graag adres/e-mail hebben van de fabriek waar o.a. Stuyvesant gemaakt wordt. Dank je wel