1 juli 2008...de vlag uit, boos of een reden om te stoppen?

• Prof. Dr. Nietroker

ANTI ROKER schreef:

>

> nee rokers hebben overal @!#$ aan en daarom treed de overheid

> eindelijk eens op om de gezondheid van niet rokers beter te

> beschermen.

> Roken doe je maar buiten uit de buurt van andere.

> Moordende junks op langer termijn is dat om andere mee te

> laten roken.

> Ook roken in huis als je kinderen hebt moet verbode worden.

> Waar haalt een roker het gore lef vandaan om de gezondheid

> van kinderen te verpesten.

> Stop met roken voor dat het roken jou stopt.

Zo te zien had jij het na één klas lagere school wel gezien met leren…

• Prof. Dr. Nietroker

Tja, dit beleid past bij een overheid die aktieve bemoeienis voorstaat op vrijwel ieder terrein. Officieel is er een scheiding tussen kerk en staat, maar in de praktijk hebben Balkenende c.s. de klok wel behoorlijk weten terug te draaien. Verder heeft dit kabinet natuurlijk ook een PvdA component, die iedere gelegenheid aangrijpt om de hardwerkende burger in zijn portemonee te grijpen.

Ik vind dat een ieder vrij is om te bepalen of hij/zij wil roken. Je doet een ander er geen nadeel mee, je sterft gewoon wat eerder en dat compenseert wel voor de kosten die worden gemaakt als iemand veel ouder wordt. De zogenaamde schadelijkheid van het meeroken is erg discutabel gezien alle andere luchtvervuiling die ook plaats vindt en die misschien nog wel schadelijker is.

• EL

Ik ben kei verslaafd en ga zeker niet stoppen. Ik geniet van mijn peuken en voor de rest zoekt iedereen het maar uit. Die @!#$ regels kan ik toch niet veranderen dus maak ik me er verder ook niet druk over.

Thuis, in de auto, buiten, bij vrienden, overal rook ik lekker mijn peukjes.

En wat al die @!#$ anti's er van vinden kan me al helemaal niets schelen.

EL

• jeroen

Hebben wegwerkers trouwens ook geen recht op een rookvrije werkplek ?

Al die uitlaatgassen lijken me nou niet bepaald gezondheidsbevorderend.

Volgens mij is die wet namelijk opgenomen in de arbowet en niet in de tabakswet

• amosietje

hahahaha

zielig figuur laat hem lekker een peuk opsteken doe ik ook

• fatfromhell

lijkt mij ook saai als niet roker aan de bar in je eentje zitten wachten tot de bediening terug komt van een rookpauze

• Anna 26-11-2007

:D