Drank maakt meer kapot dan je lief is, deze slogan kent denk ik iedereen wel.
Huishoudelijk geweld en onbezonnen handelen in het algemeen daar is vaak drank debet aan. Hoelang gaat het nog duren dat de roverhied ook verregaande maatregelen gaat nemen t.a.v. het gebruik van alcohol?
Komt er dan een forum alcohol.startpagina.nl/prikbord?
Kunnen de appel en viseters ( aanbevolen door onze zeer inteligente ministers) daar weer schande overspreken. Motiveer mensen die willen stoppen met roken, gratis medicamenten om van het roken af te komen, geen gelul dat de rokers dat zelf maar moeten betalen omdat ze met niet roken ( veel) geld uitsparen.
Roken is van een andere ( vroegere) tijd waar, dit geld voor de ouderen het heel normaal was dat er gerookt werd. Nu wordt er minachtend en beschuldigend naar deze mensen gewezen, en moeten ze soms op een leeftijd van 70 jaar of ouder ( na 55 jaar roken ) ermee stoppen. Er zijn overigens nog ZAT ouderen over na meer dan 50 jaar roken! Ikzelf 60 jaar rook vanaf mijn 15e jaar en zou willen dat ik er nooit aan begonnen was. Maar GEEN betutteling van de roverheid, zij hebben al die jaren hun zakken ( schatkist) gevuld met accijnzen van deze verderfelijke gewoonte.