Ik ben gisteren voor hetlaatt uit eten geweest

• fatfromhell

Na lang uitstellen hebben wij gisteravond toch maar weer een restaurant opgezocht.

Tussen twee gangen door even naar buiten voor de peuk en dan weer terug Wij gaan dat maar niet meer doen in Nederland. Jammer maar helaas

• fatfromhell

;))

• chiel

Beetje niet zo zeuren hoor. Kroeg blijft jammer dat het niet meer mag, maar restaurant is erg logisch met andere etende mensen.

Zelfs als roker vond ik mensen die rookten het tafeltje direct naast me niet erg prettig wanneer ik zelf net het gerecht voor me kreeg. Eigenlijk bevalt dat rookverbod in restaurants me wel… Je ruikt de bakgeur uit de keuken weer extra goed.

• schoon lichaam

ik hoef niet in jullie aso stank te zitten, roken doe je maar thuis.

alleen niet roken als je kinderen hebt, waar halen ouders het gore lef vandaan om hun kinderen de gezondheid te verpesten door te roken binnen.

• Prof. Dr. Nietroker

Je hebt helemaal gelijk dat het prettiger is te eten zonder rook. Blijft het feit dat de overheid zich hiermee niet heeft te bemoeien. Als de behoefte aan rookvrije restaurants groot is, komen er vanzelf meer. Het staat iedere ondernemer namelijk vrij het roken in zijn zaak te verbieden. Voor het rookverbod zag je al dat het aantal rookvrije restaurants groeide.

Pogingen met rookvrije café's zijn op diverse lokaties in het land gedaan, maar deze rookvrije kroegen zijn bij gebrek aan klanten roemloos ten onder gegaan. Het gaat de rookvrij lobby er niet om dat ze rookvrij kunnen uitgaan. Daar is hun genetische structuur waarschijnlijk te zuur voor. Nee, het gaat ze om het uitoefenen van een ongewenst soort macht, beetje vergelijkbaar met de landwacht in WO2.

Nu het rookverbod een feit is zie je dan ook geen toename van het aantal niet-rokende bezoekers. Integendeel, vele horecabedrijven moeten straks de deur sluiten omdat de gezelligheid is verdwenen en er dus niets meer is wat de hoge consumptie prijzen nog rechtvaardigt.

• amosietje

hé daar heb je de vuile geest in een schoon lichaam weer

de grootste crimi op het moment

hoe ga jij naar je werk, met een rook en gasvrije auto zeker of gebruik je ook dodelijke dejo oh nee wacht even dat schone lichaam heb je opgelopen bij of in een gezonde giftige fabriek

wat je laatste zin betreft

jij hebt het naar je zin als je maar lekker de beest kan uithangen he

ik heb medelijden met jou ouders of zijn die net zo respectloos