waarom je moet stoppen met roken

• ijk

waarom je moet stoppen met roken

http://nl.youtube.com/watch?v=dn50mTEGnrU

• schoon lichaam

Ik ben het met je eens.

rokers moeten stoppen en vooral stoppen met andere mee te laten roken, want waar halen die rokers het gore lef vandaan om de gezondheid van andere aan te tasten.

Vroeger riepen ze roken dat lossen we samen wel, nee met rokers valt niets op te lossen daar is een harde hand van de overheid voor nodig.

Of je filmpje resultaat heeft , want de harde kern van rokers bestelen nog liever van hun ziekte oma dan dat ze gaan stoppen met roken

• schoon lichaam

Ik ben het met je eens.

rokers moeten stoppen en vooral stoppen met andere mee te laten roken, want waar halen die rokers het gore lef vandaan om de gezondheid van andere aan te tasten.

Vroeger riepen ze roken dat lossen we samen wel, nee met rokers valt niets op te lossen daar is een harde hand van de overheid voor nodig.

Of je filmpje resultaat heeft , want de harde kern van rokers bestelen nog liever van hun ziekte oma dan dat ze gaan stoppen met roken

• Anna 26-11-2007

Schoon lichaam, zieke geest???

• DE_GEKSTE

punt 1 snap ik niet wat je hierzo komt doen schoon lichaam

en 2 jij zoekt de rokers toch ook op om naar de kroeg te gaan gaan stappen waar gerookt woord (nou een paar manden terug dan )

en je zal zelf ook wel gerookt hebben

• DOR

Moet? Ik moet helemaal niks! En ik heb hekel aan persoontjes die mij hun wil willen opleggen.

Dus…