de roker

• amosietje

het valt mij op dat de niet rokers met de staart tussen de benen weg blijven en zich gewonnen lijken te geven op dit forum

ik daag ze niet uit maar het valt op

en zo gaat dat in kroegen het zelfde

de grootste zeikers blijven daar weg en dat zijn er wat

voor m'n werk kom ik in heel het land en drink hier en daar een bak koffie maar blijkt in korte tijd dat veel veel cafe's hun deuren sluiten vanwege minder klanten

de niet rokers hebben maar in één ding gelijk “het schaadt je gezondheid”

maar wat zij niet weten of niet willen weten is dat zij meedoen aan de moord op de mens

voor de zeikers is dat raar te horen maar dat kan ook niet anders die kijken niet verder

als jullie de schadelijke stoffen die veel erntiger vinden dan roken blijf dan thuis en laat jullie auto staan

sluit de fabriek waar gezonde stof uitkomt

neem een teug van uitlaatgassen dan krijgen wij dat niet

ik kan zo lang doorgaan en steek er onder tussen een op

iedereen kent wel iemand die een hoge leeftijd heeft en zij/haar leven gerookt heeft

ik hoop maar één ding

nu de koude oorlog aan de gang is zullen veel mensen niet begrijpen dat de mens geleeft word door de regering

ik ben er klaar voor en zal elke goed gezinde niet roker goed behandelen

maar voor de zeikers en dat zijn er veel sta ik in de startblokken

zij rollen een bal die ik keihard terug schiet

groetjes aan de rokers

• Anna 26-11-2007

He, he, dat lucht op he. :D

Bij mij thuis mag iedereen die rookt, ook nu roken, ook al ben ik zelf om mijn eigen redenen gestopt (nu bijna een jaar geleden). ;)

• amosietje

reageren op het ad lukt niet dan word je verbannen

want daar halen ze je bloed letterlijk onder je nagels vandaan

uitleggen heeft ook geen zin want zij denken slim te zijn maar verre van dat

ondertussen blijven ze weg uit de kroegen en zijn die over enkele maanden of jaren geschiedenis