de koptekst zegt al genoeg voor iedereen

zoals ik al maanden voorspelde zouden wij rokers langzaam aan aan het langste eind gaan trekken

en de niet niet rokers in de stront achterlatend

bij ons in delft en in 5 andere steden en/of dorpen gaan massaal de asbaken weer op tafel om het sluiten van kroegen te voorkomen

het commentaar van schoon lichaam en anderen wacht ik met grote smart en open armen af

maar houdt wel rekening dat ik de bal giga hard terug schop bij een achterlijke opmerking, wees gewaarschuwd

jullie kom ik graag in de kroeg tegen en zal mijn mening en opvatting niet veranderen

sterker nog deze berichten maken mij en anderen alleen maar sterker om tegenslagen goed op te vangen

figuren als schoon lichaam en anderen zijn tussen de oren al ver in staat van ontbinding van dat kleine beetje wat ze hadden

de koude oorlog neemt een wending en zal naar gelang de niet roker ons blijft lastig vallen alleen maar sterkere vormen aan

met alle respect voor de niet rokers die ons op een normale manier behandelen zal voor de overige stumpers andere tijden aanbreken

thuis in je stoel voor de buis met een bevend lichaam en een draaiende lege ruimte tussen de oren waarom zij niet in de kroeg zitten

en CAN

dat is een van de grootste schijnheiligste naam van de eeuw

na keurige brieven maanden terug die alleen maar harder werden nog steeds geen reactie

in de hop dat CAN dit leest

JULLIE ZIJN PRECIES ALS DE MEESTE NIET ROKERS, EEN GROTE SMOEL EN TOTAAL GEEN RESPECT VOOR DE ROKERS

zodra iemand de waarheid op tafel legt zitten ook jullie te beven als kleine jongentjes achter de pc

jullie willen een veer halen en zitten tot jullie elenboog in het achterste van klink

hoe achterbaks kan je zijn waar veel niet rokers intrappen

dit moest ik niet alleen even kwijt, nee het is domweg de waarheid

groetjes aan de rokers en goed willende niet rokers