de koptekst zegt al genoeg voor iedereen
zoals ik al maanden voorspelde zouden wij rokers langzaam aan aan het langste eind gaan trekken
en de niet niet rokers in de stront achterlatend
bij ons in delft en in 5 andere steden en/of dorpen gaan massaal de asbaken weer op tafel om het sluiten van kroegen te voorkomen
het commentaar van schoon lichaam en anderen wacht ik met grote smart en open armen af
maar houdt wel rekening dat ik de bal giga hard terug schop bij een achterlijke opmerking, wees gewaarschuwd
jullie kom ik graag in de kroeg tegen en zal mijn mening en opvatting niet veranderen
sterker nog deze berichten maken mij en anderen alleen maar sterker om tegenslagen goed op te vangen
figuren als schoon lichaam en anderen zijn tussen de oren al ver in staat van ontbinding van dat kleine beetje wat ze hadden
de koude oorlog neemt een wending en zal naar gelang de niet roker ons blijft lastig vallen alleen maar sterkere vormen aan
met alle respect voor de niet rokers die ons op een normale manier behandelen zal voor de overige stumpers andere tijden aanbreken
thuis in je stoel voor de buis met een bevend lichaam en een draaiende lege ruimte tussen de oren waarom zij niet in de kroeg zitten
en CAN
dat is een van de grootste schijnheiligste naam van de eeuw
na keurige brieven maanden terug die alleen maar harder werden nog steeds geen reactie
in de hop dat CAN dit leest
JULLIE ZIJN PRECIES ALS DE MEESTE NIET ROKERS, EEN GROTE SMOEL EN TOTAAL GEEN RESPECT VOOR DE ROKERS
zodra iemand de waarheid op tafel legt zitten ook jullie te beven als kleine jongentjes achter de pc
jullie willen een veer halen en zitten tot jullie elenboog in het achterste van klink
hoe achterbaks kan je zijn waar veel niet rokers intrappen
dit moest ik niet alleen even kwijt, nee het is domweg de waarheid
groetjes aan de rokers en goed willende niet rokers