rokers die dwarsliggen

• anti rook

Ja daar staan we om bekend als rokers.

In heel Europa wordt of is roken in de kroeg

al verboden.

Maar hoor de nederlandse nicotine slaafjes eens brullen, nee verslaafd zijn ze niet hoor.

Belachelijke junkies en nog belachelijkere kroeg bazen.

Vooruitgang is NIET te stoppen en roken is gewoon over en uit!

ROKEN IS ASOCIAAL!!!!!

• Anna 26-11-2007

Ga toch een uurtje op de autoweg spelen! :(

Anna (ex-rookster!)

• anti rook

rokers smoes nummer 1

• Anna 26-11-2007

Nee hoor, ben al bijna een jaar gelukkig rookvrij. Ik kan het alleen niet verdragen als er door simpele zielen zo'n reacties gegeven worden. Laat iedereen in zijn/haar waarde.

• amosietje

Anna voor jou heb ik respect jij behandeld de rokers ten minste normaal zoals het hoort

• amosietje

nu ik Anna eerst een compliement heb gegeven hoe zij de rokers benaderd en behandeld en jou een soft veegje uit de pan geeft doe ik een flinke schep hier boven op

ten eerste moet je wat huiswerk doen omdat niet alle landen een verbod hebben of deze is terug gezet

en ja wij zijn verslaaft aan het roken en menig persoon die ik ken zijn de 90 gepasseerd en roken vanaf hun tiener jaren

waar ben jij aan verslaaft!!! laten we dat eens verbieden

belachelijke junkies en kroegbazen !

jij bent dus één van de vele duizenden of miljoenen die nooit de kroeg bezoekt en wel zegt te komen als het rookvrij is

roken asociaal!

weet je jullie zijn hersenloos om weten dat het alleen door roken komt dat jullie enge ziekten kunnen krijgen

de redenen waarvan jij zegt dat het smoezen zijn, zijn harde feiten maar jullie zijn te dom om dat onder ogen te zien

wat al eeuwen gedaan word is plots misdadig

nee jij zit natuurlijk stilletjes mee te praten op een verjaardag waar gerookt word

je steekt je bbc aan terwijl iemand naast je staat te roken

je rijdt natuurlijk met je auto waar gezonde gassen uit komen

je vrouw of vriendin spuit haar spuitbus leeg om haar kapsel een goed uiterlijk te geven

je vind het vreemd als over een tijd veel kroegen sluiten waardoor meer mensen in de ww komen

zo kan ik wel doorgaan maar dat begrijpen figuren als jij natuurlijk niet

inmiddels zijn alweer wat kroegen dicht omdat jou volk het verrot naar de kroeg te gaan

ik heb intussen besloten maar gewoon soft over te komen terwijl mij bloed kookt wat woede over achterlijk idioten als jij

ps

als jij nou de rokers op een normale manier had benaderd al mag je ze niet had je een mooi antwoord kunnen verwachten

nu @!#$ ik op jou en de rest

mijn koude oorlog gaat verder

• Anna 26-11-2007

Ik hou nu eenmaal niet van mensen die anderen hun wil willen opleggen. Ook de overheid die zo belerend en bedillend bezig is. Zelf wil ik kunnen bepalen wat ik doe en zo denken meer mensen. Ik heb 37 jaar gerookt en kan me voorstellen hoe een roker zich nu voelt. Alsof je een of andere besmettelijke ziekte hebt.

• b

Natuurlijk kunnen er mensen sterven aan sigarette maar ben je voor het gemak vergeten hoeveel mensen er gestikt zijn in groente/fruit of hoeveel mensen de pijp uit gegaan zijn door (gezond) te gaan sporten en hoeveel mensen er kapot gaan aan vis want daar krijg je tegenwoordig ook kanker van

dus als je niet van rook houd moet je niet roken en vind je roken wel lekker dan ga je toch lekker roken wat houd je tegen

en kom dus niet aan met dat stomme gelul dat je van dat sigarette niet gezond zijn want dat is echt onzin

EN LIEVER 60 JAAR GELUKKIG DAN 180 JAAR ONGELUKKIG!!!!!!!!!!!!!

• lex

grootste rokers smoes van de wereld.

Dat aantal doden is te verwaarlozen wat er door roken kapot gaat.

24000 doden per jaar door roken, dus wacht maar tot je aan de beurt bent.