nu ik Anna eerst een compliement heb gegeven hoe zij de rokers benaderd en behandeld en jou een soft veegje uit de pan geeft doe ik een flinke schep hier boven op
ten eerste moet je wat huiswerk doen omdat niet alle landen een verbod hebben of deze is terug gezet
en ja wij zijn verslaaft aan het roken en menig persoon die ik ken zijn de 90 gepasseerd en roken vanaf hun tiener jaren
waar ben jij aan verslaaft!!! laten we dat eens verbieden
belachelijke junkies en kroegbazen !
jij bent dus één van de vele duizenden of miljoenen die nooit de kroeg bezoekt en wel zegt te komen als het rookvrij is
roken asociaal!
weet je jullie zijn hersenloos om weten dat het alleen door roken komt dat jullie enge ziekten kunnen krijgen
de redenen waarvan jij zegt dat het smoezen zijn, zijn harde feiten maar jullie zijn te dom om dat onder ogen te zien
wat al eeuwen gedaan word is plots misdadig
nee jij zit natuurlijk stilletjes mee te praten op een verjaardag waar gerookt word
je steekt je bbc aan terwijl iemand naast je staat te roken
je rijdt natuurlijk met je auto waar gezonde gassen uit komen
je vrouw of vriendin spuit haar spuitbus leeg om haar kapsel een goed uiterlijk te geven
je vind het vreemd als over een tijd veel kroegen sluiten waardoor meer mensen in de ww komen
zo kan ik wel doorgaan maar dat begrijpen figuren als jij natuurlijk niet
inmiddels zijn alweer wat kroegen dicht omdat jou volk het verrot naar de kroeg te gaan
ik heb intussen besloten maar gewoon soft over te komen terwijl mij bloed kookt wat woede over achterlijk idioten als jij
ps
als jij nou de rokers op een normale manier had benaderd al mag je ze niet had je een mooi antwoord kunnen verwachten
nu @!#$ ik op jou en de rest
mijn koude oorlog gaat verder