En zie hier de agressieve reacties van een verslaafde junk. hahahahahahahahahahaah
Het is goed dat jullie er overal worden uitgetrapt met jullie zielige gifstoffen. hahahahahahahaha
Normale discussie is met junks zoals jullie niet te voeren!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHA en dit noemt jij dus normaal hahahah je hebt nog erg veel te leren, oh dat gaat bij jou natuurlijk niet zonder de celen (hoe men mensen om te gaan)
En verdwijn nu snel met het schaamrood op je kaken en je staart tussen de benen uit mn zicht,
want ook in de kroeg mag je niet meer roken!!!!!! je kijkt nu in de spiegel
Over 20 jaar rookt er niemand meer dus accepteer maar dat je tot een steeds kleiner aantal wordende losers behoort,en hou op met janken je maakt jezelf zo al belachelijk geoeg met je onzinnige pro-rookonzin
hier gaat ik verder niet op in omdat ik mij niet kan en wil verlagen met lui als jij
er komen hier gelukkig ook echte mensen die of gestopt zijn of nooit gerookt hebben en die wel normaal kunnen doen
jij bent helaas net geboren dus moet jou nog veel geleerd worden en moet ik uitkijken dat ik letterlijk geen kinderbeul wordt
ik draai nog een overheerlijk shagie
ps
vergat ik bijna te vragen, jij bent zeker iemand die nooit een kroeg van binnen heeft gezien en ook niet komt ondanks het verbod