Roken is echt stom!

• Roken is dom

Hoi ik ben laatst gestopt met roken en het was echt makkelijk, want wie wil nou nog leven

in een tijd van slavernij waarin roken normaal is en je goudgeld aan een stomme verslaving

betaald. Niemand toch?

Goed dat het overal verboden wordt juist, rokers zijn de losers van de 21e eeuw geworden de

laatste 30 jaar en dat zal wel even doorgaan nog. En maar doorroken met gevaar voor eigen

leven terwijl ze goudgeld aan de verslaving betalen en gevaar voor eigen leven oplopen

zoals COPD en longkanker en worden gehersenspoeld dat roken lekker is. Wat een stumperts,

kick toch eens een paar dagen af man!!!!!!!!!!!!!

• 4 jaar geleden gestopt

Je bent zelf gestopt en noemt rokers losers? Wat ben je zelf dan al die tijd geweest? Jij hebt toch ook gerookt?

Denk je nou echt dat je met zulke domme uitspraken ervoor zorgt dat rokers gemotiveerd raken om te stoppen?

Rokers zijn slachtoffers van de kapitalistische en niets ontziende sigarettenindustrie. Niets meer en niets minder.

• Anna 26-11-07

Heb je hier ooit gelezen dat men hier denkt dat roken slim is. Ik denk niet dat men hier zit te wachten op alweer iemand die met het vingertje wijst en dan ook nog zo'n toon aanslaat.

Laat mensen in hun waarde.

Groeten van een precies op de dag 13 maanden geleden gestopte roker.

• peter n

jij valt of loopt recht in mij armen

maar voordat ik jou door de stront haal heb ik een vermoede dat jij iemand bent die de 10 jaar nog moet passeren, waarvan de ruimte onder de schedel echt leeg is, per ongeluk geboren is en mee wil praten over iets waar je nog nooit van gehoord hebt.

mocht jij het als zielige hersenloze tiener het inderdaad menen zal ik op straat een mooie hoop voor je uitzoeken waar ik je in kan wassen

mijn voorgangers 4 jaar geleden gestopt en

Anna 26-11-07 zijn je voorbeelden hoe je als wel of niet roker echte mensen benaderd

ik moet je wel waarschuwen

als ik begin moet je niet met een bibberend lijf naar je ouders lopen

sommige niet rokers behandelen de rokers tenminste zoals het hoort dan krijg je ook een normaal antwoord

behandel een ander zoals jij behandeld wilt worden

• Roken is dom

En zie hier de agressieve reacties van een verslaafde junk.

Het is goed dat jullie er overal worden uitgetrapt met jullie zielige gifstoffen.

Normale discussie is met junks zoals jullie niet te voeren!!!!!!!!!

En verdwijn nu snel met het schaamrood op je kaken en je staart tussen de benen uit mn zicht,

want ook in de kroeg mag je niet meer roken!!!!!!

Over 20 jaar rookt er niemand meer dus accepteer maar dat je tot een steeds kleiner aantal wordende losers behoort,en hou op met janken je maakt jezelf zo al belachelijk geoeg met je onzinnige pro-rookonzin

• petern

En zie hier de agressieve reacties van een verslaafde junk. hahahahahahahahahahaah

Het is goed dat jullie er overal worden uitgetrapt met jullie zielige gifstoffen. hahahahahahahaha

Normale discussie is met junks zoals jullie niet te voeren!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHA en dit noemt jij dus normaal hahahah je hebt nog erg veel te leren, oh dat gaat bij jou natuurlijk niet zonder de celen (hoe men mensen om te gaan)

En verdwijn nu snel met het schaamrood op je kaken en je staart tussen de benen uit mn zicht,

want ook in de kroeg mag je niet meer roken!!!!!! je kijkt nu in de spiegel

Over 20 jaar rookt er niemand meer dus accepteer maar dat je tot een steeds kleiner aantal wordende losers behoort,en hou op met janken je maakt jezelf zo al belachelijk geoeg met je onzinnige pro-rookonzin

hier gaat ik verder niet op in omdat ik mij niet kan en wil verlagen met lui als jij

er komen hier gelukkig ook echte mensen die of gestopt zijn of nooit gerookt hebben en die wel normaal kunnen doen

jij bent helaas net geboren dus moet jou nog veel geleerd worden en moet ik uitkijken dat ik letterlijk geen kinderbeul wordt

ik draai nog een overheerlijk shagie

ps

vergat ik bijna te vragen, jij bent zeker iemand die nooit een kroeg van binnen heeft gezien en ook niet komt ondanks het verbod