voor diegenen die op een menselijke manier reageren is dit niet van toepassing.

naar aanleiding van het ingevoerde rookverbod dat bij velen onder ons (de rokers) getroffen is het volgende.

de koude oorlog die ik ben begonnen heb ik geopend doordat zeel veel gestopte en niet rokers de rokers op een vieze manier benaderen.

wij worden voor van alles uitgemaakt en zijn in hun ogen het uitschot van de samenleving geworden.

ook ik ben een mens van vlees en bloed net als de niet rokers en geniet dagelijk van mijn rookwaar.

ik ben een al zeg ik het zelf een zachtaardig mens die zegt wat hij denkt maar ook de bal met een dubbele snelheid terug schiet.

reageerd iemand op een normale manier dan zal de persoon ook respect vol antwoord krijgen

maar is het iemand die het tegen overgeslelde doet en het woord respect niet kent dan zal ik die zeker letterlijk gaan wassen zonder scheldwoorden

het is het waard om dit waargebeurde mee te geven

recent in een kroeg waar ik uiteraard buiten stond te roken brak een discussie uit tussen de wel en niet rokers die zich net zo gedroegen als sommige beesten hier

na enige tijd te heben geopserveerd en dat duurde niet lang gooide ik mijn mening naar voren die hard maar rechtvaardig was

het werd warm berteft de sfeer waarna enkele niet rokers met de staart tussen de benen de deur kozen

de achtergebleven niet rokers deelden m'n mening en vonden het ook onbeschoft hoe wij rokers door hun behanderld werden

nogmaals hoop ik voor de mentale veiligheid of dunnen huiden dat de meeste niet rokers ons eens op een normale manier te woord staan

dit is geen waarschuwing maar een belofte

excuus voor de mogelijke taalfouten

rookse en de groetjes aan de menselijke mensen