roken is zelfmoord op langer termijn maar roken is ook moord op uw mede mens op langer termijn, want er overlijden jaarlijks 3000 aan de ziekte door mee roken naast de 24000 door roken zelf.
Je hebt helemaal gelijk.
Heb je ook cijfers over het aantal verkeersslachtoffers? En dan heb ik het voornamelijk over de sportieve mensen, die dus elke dag achter de bus aan fietsen ()
En wat dacht je van de mensen die een mooie zendmast voor mobiele telefonie op het dak hebben staan, of een hoogspanningskabel langt hun huis hebben lopen (omdat het ondergronds leggen van de kabels nu eenmaal te duur is zegt de gemeente)?
Ik snap je punt maar we worden aan alle kanten bestookt door gevaarlijke stoffen en stralingen waar we uiteindelijk misschien wel eens 5 jaar eerder aan zouden kunnen overlijden. Je kan niet alles voorkomen en iedereen heeft in dit mooie lang nog steeds de vrije keuze ergens te gaan wonen, of hij de korte of lange route naar het werk fietst of dat hij lekker een peukie op mag steken.
minder hard zeggen! beste Berry
een jaar geleden ben ik tegen iedere niet roker netjes geweest en heb ze met respect behandeld en netjes beantwoord tot zij mij en de overige rokers als stront zagen
en werden awij l snel vies benaderd door die hersenloze dingen die het leven niet waard zijn
sinsdien heb ik de koude oorlog geopend in de kranten en hier
alleen reageren in de krant moet soft gebeuren daar het anders niet gepost word
ook CAN is een nietsnutige en vooral dicrimineerdende gebeuren die denken dat zij de wereld aan kunnen
ik heb in het afgelopen jaar eerst 3 brieven die netjes geschreven maar nooit antwoord gekregen van CAN
en 3 brieven met de harde waarheid waar ook niets van terug kwam
wie is hier dan zwak
een veel verzonnen gezegde is rokersmoes nummer één, hahaha de geboorte van hem of haar is al een smoes en jammer voor de sameleving
de meeste niet rokers zouden massaal weer huigelig kroegen bezoeken maar ook die bleven leeg
er zijn zoveel mensen die een hoge leeftijd van 90 jaar bereiken gezond en wel en elke dag hun rookwaar nuttigen
roken is niet gezond dat weet idereen maar als ik de stoffen moet opnoemen die nog gevaarlijker zit ik hier nog een dag te tikken
de niet rokers hebben mijn respect verlorren en zullen die pas terug krijgen wanneer zij het toegeven dat zij met hun achterban fout zitten en dat zal nooit gebeuren dus blijf ik mij tegen die strontvangers verdedigen
en dat is geen smoes maar harde waarheid van iemand die nog een shagie gaat rollen
Kijk, nu begrijp ik je standpunt B)-
Ik heb zelf nou niet zo'n last van niet-rokers, als ze er iets op tegen hebben en saggo en ongelukkig al zeikende door het leven gaan dan is dat toch echt hun probleem. Ik zal er geen minuut minder op slapen en het zeker m'n bui niet laten verpesten hahaha. Maar nou hebben ze mij ook niet zo getarget als jou als ik je goed begrijp.
Maarrrr ik wordt wel heel erg moe van de bemoeienissen van de regering, nu wordt er gelukkig alweer bijna overal gerookt en ik ben van plan wat lokale kroegen te benaderen met een plan waarbij ze hun personeel voor bijvoorbeeld een half procent eigenaar maken van de kroeg via een leuke constructie. Want als alleen de eigenaar er werkt dan mag er gerookt worden toch o
Enne mijn persoonlijke campagne: www.zelfsigarettenmaken.nl. Lekker roken zonder er arm van te worden. hehehe
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?