Trek de stekker van het prikbord er maar uit

  • anti

    Het is hier doodstil de laatste tijd

    Zouden die smerige pro-rook idioten hier eindelijk na jaren door hebben dat ze een verloren strijd voeren met hun rokerspropaganda ?

    Zien ze eindelijk in dat niet voor niets er steeds strengere wetten komen.

    Over een paar jaar kunnen die losers alleen nog maar thuis zichzelf de andere wereld in paffen!

    Tot die tijd is het duidelijk dat de maatschappij helemaal klaar is met jullie

    Dus ook wegwezuh hier verdwijn met het schaamrood op jullie kaken en de staart tussen jullie benen om hier nooit meer terug te keren!

    Die rook verbod die door de rechter is opgeheven die komt heus wel terug.

    rokers worden straks de onder mensen van de maatschappij.

    mee roken is ook schadelijk, je bent onbeschoft bezig als je binnen rookt waar andere bij zijn. mensen er overlijden nog altijd 3000 mensen per jaar aan een ziekte als gevolg van mee roken en ik hoef als niet roken niet mee te gaan in jullie andere wereld waar je jezelf graag naar toe paft,.

    Rokers zijn de paria’s van deze tijd!

    Trek de stekker er maar uit

  • ZelfSigarettenMaken

    Hey, een beetje relaxed he ;) Wij zijn wel jouw AOW'tje bij elkaar aan het paffen met alle accijns die we betalen en de 5 jaar die we gemiddeld eerder dood gaan en dus geen gebruik maken van de sociale voorzieningen als de AOW. :D

    Gelukkig doet het me goed dat stres en je te druk maken om dingen ook slecht is voor je gezondheid. Als je nou lekker doorgaat zo dan ga je gezellig mee met ons door 5 jaar eerder aan een hartaanval dood te gaan.

    Het is dan wel jammer dat je niet mee gaat naar boven, respecteer uw naasten is op jou niet van toepassing: straight to hell! Ik leidt een vreedzaam leven verder en heb altijd rekening gehouden met niet-rokers dus daar gaan we elkaar niet treffen om verder te discussieren helaas.

    Voor de rokers die wat minder accijnzen willen betalen en 75% goedkoper willen roken: www.zelfsigarettenmaken.nl

  • anna 26-11-07

    Waarom blijf je hier prediken? Zitten ze allemaal op te wachten hier :S

  • lex

    trek de stekker er maar uit .

    roken is over een uit.

    peter N had nooit geboren mogen worden als moordende junk

  • peter n

    nou jongen dan gaan we toch tegelijk de pijp uit

    ik met een peuk en jij zonder

    en zelfs dan hou ik nog rekening met een niet roker

  • gerrit.

    je kunt beter stoppen, voor dat het roken jouw stopt zeg ik altijd maar

  • anti roker

    omdat rokers de gezondheid van andere schaden, waar halen ze gore lef vandaan.

    roken lossen we samen wel op zoals vroeger werkt niet daar is een harde hand van de overheid voor nodig.

    Want met rokers valt niets samen op te lossen

    rokers zijn de paria en untermenschen van de maatschappij

    trek de stekker van het prikbord er maar uit

  • anna 26-11-07

    Sowwwwwwww, ik ben nu echt onder de indruk en ik denk wel velen met mij.:S

  • anti forum

    ze kunnen beter de stekker uit alle fora op het hele www trekken.

    in azie zijn er zelfs al demonstraties tegen internet forums''

    http://www.youtube.com/watch?v=mbC7hZJrp3I

    en ook in maroko zien ze de gevaren van internet forums goed in.

    http://www.youtube.com/watch?v=g57BEWh45Hw

    http://www.youtube.com/watch?v=6xlJf8QlJSQ