redenen om te roken.

  • edwin.

    Hierbij een lijst van rokers smoesjes

    De meest gebruikte smoezen om te blijven roken.

    Mijn grootvader rookte als een schoorsteen en werd ruim 90 jaar.

    Ik rook al jaren, het heeft geen zin meer om te stoppen.

    Je mag niet drinken, niet roken, ongezond eten… je moet toch van iets doodgaan.

    Als roken zo schadelijk is als men beweert, dan zouden alle rokers toch onmiddellijk stoppen?

    Ik stop niet met roken omdat ik de werkgelegenheid van de tabaksindustrie in stand wil houden

    Zolang ze reclame maken voor roken zal het wel meevallen.

    Ze roken ook in tv-programma's

    Het is nog nooit bewezen, dat je van roken doodgaat.

    Luchtvervuiling is gevaarlijker voor je longen, dan roken.

    Achterhaald wat die troep in je longen is maar ten hoogste 2 % t.o.v. roken

    Ach, er is zoveel ongezond. En trouwens, tabak is een natuurproduct.

    Roken, waarom maken we ons daar druk om? Drugs, alcohol en het verkeer eisen toch veel meer slachtoffers?

    Je moet ergens aan dood gaan, ik hoef niet zonodig oud te worden.

    Mijn buurman kreeg een hartinfarct, kanker etc . en had nooit gerookt.

    Ik rook, dat is mijn risico, daar heeft niemand wat mee te maken.

    Roken doet mij niets, ik heb nergens last van.

    Roken slecht? Je hebt zoveel longblaasjes, zo'n vaart zal het niet lopen.

    Roken is mijn enige slechte gewoonte. Ik sport veel en leef heel gezond.

    Ik inhaleer nauwelijks en ik rook niet veel.

    Ik rook filter met een laag teer- en nicotinegehalte.

    Ik rook alleen maar light sigaretten, dus rook ik veilig.

    Ik ga maar sigaar of pijp roken, dat is onschadelijk.

    Ach, je moet ergens aan verslaafd zijn? Voor mij is dat roken.

    Als je al zolang rookt, heeft stoppen geen zin meer.

    Als je jarenlang hebt gerookt, is plotseling stoppen gevaarlijk.

    Als ik stop met roken, kan ik mijn zenuwen niet meer de baas.

    Ik moet wel roken, anders word ik veel te dik.

    Als ik niet rook, krijg ik ook een hartaanval, ik word dik of ik krijg stress.

    Van stoppen met roken wordt je doodziek, daar heb ik geen zin in.

    Mijn ontwenningsverschijnselen zijn zo erg, dat mijn omgeving daar niet mee kan leven.

    Ik heb al zoveel geprobeerd om van het roken af te komen, niets helpt.

    Als iemand echt een oplossing heeft, stop ik direct met roken.

    Als ik ben gestopt, rook ik alleen af en toe nog een sigaretje. Dat kan ik best aan.

    Dat gedoe over passief roken, is toch gewoon rokertje pesten.

    Ik rook, omdat ik een hekel heb aan bezoek.

    Als roken echt zo slecht is, dan zouden ze het wel verbieden.

    Ik beslis zelf wel of ik rook of niet. Daar hoef ik van niemand iets over te horen.

    Moet IK soms het goede voorbeeld geven.

    Roken is de snelste weg naar de dood en ik vind dat die weg goed geasfalteerd moet worden.

  • schoon lichaam

    Maar al zijn de smoesjes nog zo snel de feiten achterhaalt men wel

    Dus gewoon stoppen met al die kut smoezen en stoppen met roken.

    roken is vies dom asociaal en een misdaad tegen de menselijkheid , vanwege de doden door mee roken.

  • peter n

    smoesen hahahahaahahahahahahaha

    www.ad.nl

    keiharde bewijzen die als een huis staan

    105-jarige: pakje sigaretten per dag

    Door MAAIKE KRAAIJEVELD

    DEN HAAG - Het is tegen alle gezondheidswetten in, maar de gisteren 105 jaar geworden mevrouw Kitsen uit Den Haag rookt een pakje sigaretten per dag.

    Mevrouw Kitsen (105) is het gracieuze middelpunt van haar eigen verjaardagsfeestje.

    ’Het waren eerst twee pakjes,’ lacht haar neef.

    Op een sterke vrouw als mevrouw Kitsen, die de Japanse bezetting van Nederlands-Indië heeft overleefd en alleen is sinds ze op 39-jarige leeftijd kinderloos weduwe is geworden, hebben tabak en nicotine kennelijk geen slechte invloed. „Een mooie anekdote in dit verband,’’ zegt haar neef, de heer Van Capelle. „De huisarts vroeg laatst of ze nog rookte. Toen mijn tante dat bevestigde, zei hij: ‘Vooral mee doorgaan’.’’

    en zij is niet de enige maarja dat krijg je als je veel met mensen omgaat rokers en niet rokers

  • Gezonde man

    Dat zijn witte raven, want er zijn genoeg rokers voor hun 50 e jaar afgevoerd zijn naar het kerkhof of naar het crematorium , dus wacht maar tot dat jij aan de beurt heb, dan hebben in iedergeval mensen geen last meer van mee roken door jou.

    Dat dit als rokers smoes gebruikt gaat worden kun je van die rokers wel verwachten.

    Mischien ligt die oude dame wel dat ie rookt om zo het roken te promoten.

    Mischien krijgt ze wel geld van de website www.rokenmoetmogen.nl

    Maar ja dat weten we niet zeker.

    Liegen als een holocaust ontkenner is een 2e natuur bij verslaafde rokers.

  • peter n

    niet rokers smoes nummer 1

  • Ronald

    Je klinkt gestrest, Sigaretje?

  • niet roker

    hahahaha, wat een woorden. jezelf voorliegen om het negatieve idee van roken recht te praten. als alle rook in jou lichaam zou blijven en niet in de lucht bleef kachelen zou het met niets uit maken. hoop niet dat je witte muren hebt thuis, ik ken mensen die dat wel hebben en moeten ieder jaar opnieuw verven omdat de muren geel worden. en er rookt er maar 1 in dat huis. ik vind het maar gek dat mensen zichzelf zo voor de gek kunnen houden. je springt niet van een brug omdat je per direct weet dat het je lichaam beschadigd. waarom doe je dat dan wel met roken? wil jij 10 jaar aan een zuurstoffles hangen? iedere ochtend je keel eruit hoesten. jarenlang lijden voordat je dood gaat, want ja je gaat dood, maar de manier waarop ligt gedeeltelijk in je eigen handen. je kinderen en wellicht kleinkinderen vergiftigen. persoonlijk zou ik niet meer naar opa gaan als hij bleef kachelen bij mij en kinderen in de buurt. als dat nog niet genoeg reden is om te stoppen met roken dan is roken echt egoistisch. verblind jezelf niet langer en kijk naar de feiten, en zoek geen loze feiten om je rookgedrag recht te spreken.