Nederlandse (105) rookt pakje per dag (Telegraaf)

• ZelfSigarettenMaken

Nederlandse (105) rookt pakje per dag DEN HAAG - Ze is net 105 jaar oud geworden en ze rookt nog altijd een pakje sigaretten per dag. Mevrouw Kitsen uit Den Haag komt haar leven door met sigaretten en de dagelijkse portie Goede Tijden Slechte Tijden.

Ze is altijd al een sterke vrouw geweest. Zo overleefde Kitsen de Japanse bezetting van Nederlands-Indië. De stugge roker is bovendien alleen sinds ze op 39-jarige leeftijd kinderloos weduwe is geworden, schrijft het AD.

Toen de 105-jarige vrouw laatst naar de huisarts ging, vroeg hij haar of ze nog rookte. Toen ze dat beaamde, zei de arts: ‘'Vooral mee doorgaan’'.

• dirk

Weer zo rokers smoesje van het rokend ongedierte.

Dit zijn zeldzaamheden.

Er zijn genoeg rokers die zich zelf al voor hun 50e levensjaar naar een andere wereld hebben gepaft.

Misschien liegt dat oudwijf wel om zo het roken te promoten in het laatst van de verloren strijd die de rokers nog voeren.

Misschien krijgt hij wel daar geld voor en als je een kale AOW heb dan doe je dat toch even.

Rokers die kunnen liegen met de gevaren van mee roken en roken zelf en liegen alsof de holocaust nog nooit bestaan heeft

• ZelfSigarettenMaken

Weer zo'n antirokersfundamentalist. X(

Als je je nou je hele leven zo druk blijft maken om waar andere mensen van genieten dan ga je nog eerder kapot aan de stres als rokers van het roken. Ik zou je willen aanraden gewoon lekker relaxed te gaan roken, dan leef je in jouw geval langer als nu denk ik.

Stress kills!

• gaat je niks aan

ach waren die oud wijf zelf vergeten in de oorlog.

als zei als zo lang dood heeft zei statisch al minimaal 1 vermoord , die is overleden als gevolg van mee roken.

uitzonderingen heb je altijd. toch is de kans om 100 te worden groter als je niet rookt

• peter n

wat ben jij een vuil vieze achterlijke ………..L.U.L

ik hoop je echt een keer tegen te komen als je over steekt

volgens mij heeft het gas ook in dat laatste beetje brein van je geslagen want begrijpend typen is toch een kunst voor een enkeling

maarja dat heb je met zulke hersenloze nageboorten die ook nog eens bang zijn herkend te worden

dat zegt bij de meesten hier al genoeg

heb vooral medelijden met je ouders

dit is rokersmoes nummer 1