afvallend vuur

  • Cor

    Heb elke keer als ik de as er af tik dat m'n vuur er afvalt :S en de shag gaat ook niet lekker door

    het apparaat,ik heb mijn Fast easy filler op stand 2 staan,en welk merk shag kan ik het beste gebruiken???

  • Jansen

    dat komt doordat de easy filler, draaiend maakt, zo worden ze niet zo sterk. Misschien moet je het eens vergelijken met hogere standen.

  • Jeroen

    Zou iemand me kunnen vertellen waar ik zo'n fast filler kan kopen.

    Heb al op de site gekeken van hun en ze een aantal keer een mail gestuurd maar krijg niks terug.

    Via de zwarte markt kan je wel zo'n fast filler kopen maar ik wil de echte dus geen namaak.

    En weet iemand ook de prijs van die machine?

    Alvast bedankt voor uw hulp.

  • rene

    Jeroen,

    Gewon op marktplaats kijken,

    heb er ook eentje voor 20 euro gekocht 2e hands.

    alleen op letten dat deze 4 standen heeft en geen 5 standen.

    gr rene

    Jeroen Schreef:

    ——————————————————-

    > Zou iemand me kunnen vertellen waar ik zo'n fast

    > filler kan kopen.

    > Heb al op de site gekeken van hun en ze een aantal

    > keer een mail gestuurd maar krijg niks terug.

    > Via de zwarte markt kan je wel zo'n fast filler

    > kopen maar ik wil de echte dus geen namaak.

    > En weet iemand ook de prijs van die machine?

    >

    > Alvast bedankt voor uw hulp.

  • Zelf Sigaretten Maken

    Ik heb op dit moment het nieuwste model (met zekering die bereikbaar is en een aan en uit knop) in de aanbieding voor 29,95.

    De originele 4-standen machine met 2 jaar garantie.

    Onze webshop heeft ook een Thuiswinkel Keurmerk dus veiliger koop je ze nergens.

    Check www.zelfsigarettenmaken.nl

  • Ed

    Zoals Jansen al beschreef , word de tabak bij easy filler erin gedraaid , daardoor heb je altijd last van afvallend vuur !!!! ook bij hun nieuwe apparaatje !!! na lang zoeken en veel proberen heb EINDELIJK een apparaatje gevonden die ECHT werkt !!! kijk maar eens op www.cigi.nl !!!

    En deze maakt er zelfs ook 2 tegelijk !!!

  • sandra

    waar is de pulse knop voor

  • Zelf Sigaretten Maken

    Een pulse knop ken ik niet.. er zitten 2 knoppen op de Fast Easy Filler. 1 om de stevigheid van de sigaret in te stellen (4 standen bij de nieuwe modellen) en 1 om de huls te vullen. Een gebruiksaanwijzing staat op www.zelfsigarettenmaken.nl.

  • creadia

    die site sigi.nl is niet te bereiken. die kan je niet meer loaden. of weet iemand hoe het wel kan. ik krijg de kreet forbidden.

  • jules

    waar kan ik in belgie een fast easy filler kopen