roken is voor losers
verrek daar heb dat ding ook weer
het is ook net onkruid het blijft terug komen
wij gingen ervan uit dat het eindelijk doodgereden was of met zoutzuur overgoten ipv vakantie
maar het is echt waar
zijn /haar moeder heeft toch een natuur ramp gebaard
men wist de placenta te bewaren en op te pompen met alle gevolgen van dien
ja en daar krijg je een opgeblazen gevoel door
tiet voor een pafske
In 1991 heeft het duitse gerechtshof de oost duitse STATSIE verbode verklaart vanwege de grove schendingen van mensenrechten waarbij veel doden vielen
In 1947 heeft het Nurenberg tribunaal de (waffen) SS als verbode organisatie verklaart vanwege hun volkeren moord praktijken.
NU moet nog het roken verbode verklaart worden vanwege de vele doden door ongevraagt mee roken.
In Nederland al 3000 doden aan een zikte als gevolg van roken.
Er zijn 3 groepen de statsie de SS en de rokers als de meest moordzuchtige mensen.
één ding is nu helaas bewezen door sommige antie rokers, als ze het niet meer weten slaan ze met alles wat ze maar vinden
zieke geesten als jij die het gore lef hebben de oorlog hierbij te betrekken zijn het leven niet waard
ik hoop bij deze dat jij een ban voor het leven krijgt
ik heb gellukkig die tijd niet mee hoeven te maken maar er zijn nog steeds tal van mensen die hier lezen en het misschien wel hebben meegemaakt
en als jij daar totaal niet over nadenkt ben ik ervan overtuigt dat jou moeder de grootste fout heeft gemaakt door jou op de wereld te zetten
het kan hier hard aan toe gaan maar jij spant de kroon
ik hoop je dan ook nooit in levende lijve tegen te komen voor jou veiligheid
dit stuk gaat ook naar de webmaster
Prima!
En tot die tijd genoeten wij rokers lekker van ons welverdiende sigaretje B)-
En voor de anti-rokers fundamentalisten: Get a life! Join Al Quaida als je echt iets wilt doen. Of ga iets leuks doen met je tijd, want weten jullie wel dat er meer mensen aan stres dood gaan als aan het meeroken? Ik heb persoonlijk best medelijden met sommige van jullie. Zo haatdragend…. Denk toch aan je hart.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?