easy fast filler tabak tips

• jeroenj

Hallo allemaal,

Gebruik nu sinds een aantal dagen de easy fast filler moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben

het maken gaat super snel.

Mijn vraag is aan iemand die veelvuldig gebruik maakt van de fast filler:

- tabak dat ik gebruik laat ik meestal een aantal uur drogen zodat het wat droger wordt

en dat de peuk makkelijker te vullen is en dat je niet zo zwaar hoeft te hijsen.

Alleen als ik dat doe en dan me peuken maak op (de zwaarste stand) stand 4 van de machine,

dan valt bij sommige peuken de tabak er gewoon alsnog uit.

Heeft iemand daar tips voor???

- is het een optie om peuken te maken met ‘nat’ tabak en dan op een lichtere stand van de machine

en is het dan wel makkelijk te hijsen????

Alvast bedankt voor uw hulp.

• Zelf Sigaretten Maken

Hoi hoi,

Dit is op te lossen. Ik maak ze zelf op stand 3 bij de machine met 4 standen en op stand 2 bij de machine met 5 standen (heb er meerdere :-)).

Punt is dat de Fast Easy Filler veer die de tabak transporteert de tabak in stukjes hakt een beetje waardoor er dus propjes in de huls komen die er makkelijk uit vallen.

Oplossing: Na het vullen met achterkant potloodje de tabak wat aanduwen, vervolgens de huls even door de vingers rollen zodat de plukjes goed met elkaar zijn vermengd.

Groetjes,

Berry, www.zelfsigarettenmaken.nl

• Ed

Je zal bij een easy filler altijd last blijven houden dat de tabak eruit valt !!! je had beter zo'n Cigi kunnen bestellen !!! werkt echt SUPER tabak valt er niet uit , ook niet tijdens het roken !!! Kijk maar eens op www.cigi.nl !!!

• Zelf Sigaretten Maken

Ik ben erg benieuwd naar de Cigi maar je site ligt eruit op dit moment volgens mij.

Ik ben zelf inmiddels ook een extra keuze te koop naast de Fast Easy Filler. Ook een elektrische die de tabak in de huls duwt. Geen veer dus die er pakketjes van maakt. Kijk maar even bij de hulzenstoppers op www.zelfsigarettenmaken.nl.