rookt u dan bent u SCHULDIG aan de dood van andere

• inba

Oja, wat we allemaal niet kunnen tegenwoordig.

Er is een tijd geweest, waarschijnlijk voor úw tijd, dat men niet wist dat roken zo slecht zou zijn. In die tijd zijn veel mensen begonnen met roken. Waarom? Om erbij te horen en dat had toen niets te maken met milieu, afkomst of opleiding.

Ik voel me absoluut niet schuldig aan de dood van anderen. Ja, ik rook!! Ik rook omdat ik meer dan dertig jaar geleden door een *&^%$ automobilist te pletter ben gereden en al die jaren al pijn heb en in een rolstoel zit. Een sigaret helpt mij meer dan alle chemische troep die de medische wereld mij wil verplichten.

Een beetje wilskracht vraagt u? Dat beetje wilskracht heb ik nodig om zelf positief te blijven en gelukkig ben ik dat ook

Voel ik me nu schuldig? Laat me niet lachen om uw denigrerend verhaaltje ;)

450 miljoen voor goede doeleinden? Nu lach ik nog harder, hoeveel blijft er aan de strijkstok hangen? Wat krijgen al die managers en directieleden van de goede doelen? 110 miljoen opgehaald voor Haïti, tot nu toe is er bekend dat slechts 3 miljoen goed terecht is gekomen. Weet u wat er met de rest is gebeurd? En waarom vraagt niemand zich af wat met de rente van de overige dik 107 miljoen gebeurd?

Pff, ging alleen die rente van dit goede doel maar alvast naar onderzoeken van mensen die echt ziek zijn!

Zwak en ziek… ja dat ben ik dankzij UW medewegberijder.

Ik denk dat u dommer bent dan ik en menig ander roker.Wij, rokers hebben hebben nog altijd het recht om al of niet te roken en dat mogen wij nog altijd zelf uitmaken.

Als ik u was zou ik maar eens een onderzoek instellen naar het alcoholmisbruik onder automobilisten. Wie weet kan ik dan ooit nog eens een schadeclaim indienen voor derving van levensvreugde. Eens, toen ik nog niet rookte en alle sporten beoefende die mogelijk waren, was er een tijd dat ik graag een gezin had opgebouwd, maar dat mij door die (*&^*&Y^% is ontnomen. Alles, ook het krijgen van kinderen, mijn grootste wens is mij door dit verkeerongeluk afgepakt, alles ben ik kwijt en JA, mag ik dan NU een sigaret opsteken en nee, ik voel me niet schuldig aan de dood van anderen. Dank u!

• anti roker

rokers smoes nummer 1