Voor twijfelaars

  • betty boop

    Ik heb jaren en jaren gerookt.Meestal een pakje per dag ongeveer.Ik was ook echt niet van plan om te stoppen.Niet dat ik niet graag een nietroker zou willen zijn maar ik had het er niet voor over om af te kicken.

    Ik had geen reden om af te kicken.Ok wel een rokershoestje en 's morgens even de longetjes schoon hoesten.

    En toen op een ochtend kreeg mijn man een tia.Opeens staat je hele leventje op zijn kop.Het roken van hubbie kon heel goed de oorzaak zijn van die tia en hij moest absoluut stoppen.En omdat ik het hem niet moeilijker wilde maken besloot ik dan ook maar om mee te stoppen.

    De dag dat hij uit het ziekenhuis kwam ben ik ook gestopt.Na veertien dagen begon ik weer af en toe stiekum te roken.

    Dat vertelde ik mijn allerbeste vriendinnetje die me bijna gebood om defintitief te stoppen.

    En nu een hele poos later ben ik blij dat ik gestopt ben.

    Niet alleen het gezondheidsverhaal maar je krijgt er veel meer voor terug! JE VRIJHEID!!!Niet langer meer in de rookgevangenis zitten!

    Ik wil geen antirook ayatollah worden of zo overkomen.Maar misschien zit er toch iemand te denken van hmmm zal ik stoppen,en voor die mensen is deze posting

  • peter n

    ik citeer

    Niet alleen het gezondheidsverhaal maar je krijgt er veel meer voor terug! JE VRIJHEID!!!Niet langer meer in de rookgevangenis zitten!

    Ik wil geen antirook ayatollah worden of zo overkomen.Maar misschien zit er toch iemand te denken van hmmm zal ik stoppen,en voor die mensen is deze posting

    ik hoop dat het verder goed gaat met je man

    maar wat lul je uit je nek als ex roker

  • Kippensoep

    ROKEN IS VET GOED!!!