Ik heb niks meer met internet fora en vandaar een van mijn laatste posten op een fora van het gehele wereld wijde web. Het vertegenwoordigd relatief veel mensen die er in het gewone leven geen kleur aan weten te geven. Het vertegenwoordigd relatief veel mensen die net als de islam der maatschappij willen overheersen . ( bedreiging voor de menselijke beschaving ) Men zegt het een , maar het ander er niet bij en je krijgt een vertekend beeld van de werkelijkheid Men zegt het een en doet en leeft het ander. Men liegt als een holocaust ontkenner alles bij elkaar. Men vind zich zelf het beste en het toppunt van narcisme ben ik al tegengekomen. Eén persoon met discalculatie vind zich beter en machtiger dan iemand met discalculatie en zo kan ik het forum vol schrijven. Een fitna over internet fora is zo gemaakt. Men roept om de gemoedrust te bevredigen dat andere fout zijn , ook al is dat niet zo. Men bedreigt je als je anders denkend ben. Ze spreken je tegen niet omdat men er anders over denkt maar PUUR om je te pesten. Moderators zijn vaak corrupt en niet objectief en trekken partij. IPV objectief modereren. Bovendien zijn moderatoren juist de mensen die macht willen en de baas willen zijn en juist dat zijn nou de mensen die in oorlogstijd als kampbeul bij de waffen SS hadden gezeten. Het fora vee is mensen die gewoon niks beters in hun leven te doen hebben. Zoeken naar spijkers op laagwater om je onderuit te halen en torpederen het als je vooruit gaat en groei komt in het leven, want hun lukt dat niet en reageren dat af op de mensen die het wel lukt. Mensen zoeken altijd naar het negatieve van alles. Een ander die het beter doet , daar verzinnen ze van alles waar je bij staat om te beweren dat het niet zo is. Ik ben ook te vaak op fora geweest, maar per 6 september vind de her structurering plaats van het leven en daarin is het einde fora. Ik weet als ex bezoeker hoe vuil vies en smerig internet fora zijn. Een fora het is net de Hamas en net als de Hamas kunnen alle internet fora aan het gas. Internet is een goed alleen word internet misbruikt door de wereld die fora heet. Het streven is dan ook een fora free internet Internet fora zijn mensen die de maatschappij willen overheersen . Zij vragen respect en normaal gedrag , maar ik en vele andere krijgen geen respect en normaal gedrag van hun. Internet fora zijn een vernietiging van het menselijk beschaafd denken.

In 1945 viel het Fasisme

In 1989 viel het communisme

Nu moet het FORAisme nog worden overwonnen.

Help Nederland te ontforummen. Help de infantiliteit te ont-pamperen . Daarom een verbod op website fora als de www.luiers.org ed. want SM en BDSM is fascisme en past niet in onze beschaving. Fora leden willen de respect en ruimte maar zij geven mij dat nooit Een fora is belemmering van socaile vaardigheden en vooruitgang in het leven. Fora vee probeert altijd opgebouwde positiviteit te vernietigen. Fora vernietigen de beschaving van de maatschappij Nu heb ik mij bevrijd van het FORAisme Help NL te ontforummen het is gelijk aan het misbruiken van een handig stuk gereedschap als moordwapen. internet is mooi goed om dingen en info te raadplegen en dingen online in te voeren. jammer dat deze wonderbaarlijke uitvinding door de FORA misbruikt word. maar hoop is er het fora gebuik is overal al aan het terug lopen. steends meer mensen zien in dat de fora wereld een fouten wereld is. Ik wil juist voorkomen dat ik door het gedrag van een foute fora wereld ook foute dingen post, dus ga er gauw vandoor.

Internet fora gaat tenkose van je eigen leef kwaliteit, ook al is de sfeer goed , want ook een goedaardig kanker gezwel kan knap lastig zijn. dus een positieve of negatieve forum cultuur een fora blijft het kanker van het wereld wijde web/