Ik rook altijd twee soorten sigaretten.

  • Natasja-belinda

    Ik heb altijd twee soorten sigaretten is dit vreemd of zijn er meer die dit doen ?

    Ik rook nu Belinda Super kings Menthol & Camel Orange (niet tegelijk 1 voor 1 )

    Groet Natasja

  • Denise

    Ik rook ook weleens 2 merken belinda menthol en marlboro menthol mijn vriendin rookt ook belinda menthol en marlboro lights. Denise

  • post

    Hoi Natasja,

    Nee is niet vreemd. Ik rook ook meerdere merken door elkaar. Meestal wel menthol smaak.

    Glamm, Belinda, Vogue zijn mijn favorieten. Verder af en toe Kent en als ik Duitsland ben Eve 120.

    Groetjes, Mireilla

  • The New Smoker

    Hoi Natasja !!

    Twee soorten sigaretten kan best wel hoor. Je gaf immers aan dat je ze NIET tegelijk

    rookt. Een prima beslissing. Wel een zeer goede keus Belinda Kings Mentol en Camel Orange.

    Ik kan me herinneren dat ik ook Camel Orange gerookt heb. En de Mentol Sigaretten rookte ik

    dan 's avonds voordat ik ging slapen. Lekkere smaak is dat dan; mentol sigaretten roken.

  • The New Smoker

    Hoi Denise

    Ik had nou vanavond in een restaurantje gegeten in Arnhem en dat was een heel bijzonder restaurant. Het was

    namelijk een rokers-vriendelijk restaurant. Een bepaald gedeelte hiervan mocht je terwijl je at, een lekker peukje

    opsteken. Nou dat noem ik nog eens vriendelijk. Zo zou eigenlijk ALLE restaurants dat in Nederland moeten doen!

    Voordat ik het eten kreeg geserveerd heb ik eerst nog een lekkere Belinda gerookt en toen ik klaar was weer een.

    Dat laatste noem ik dan ook wel het toetje. Lekker een sigaretje roken.

    Groetjes van Arnout