Zelf sigaretten maken, wie doet het?

  • foppe

    Ik overweeg zelf mijn sigaretten te gaan maken en kwam op www.sigarettenmaker.nl.

    IK heb een rekensom gemaakt en het bespaart echt best veel.

    Aanschaf van zo,s hulzenstopper is eerst even het duurst maar dat heb je er ook snel genoeg weer uit.

    Wie van jullie maakt ze ook al zelf?

  • Dimi3

    Ik vind sigarettenmaker waar ik nooit wat zou bestellen. Site ziet er zelf goedkoop uit maar verkoopt tegen dure prijzen. Ik vind het maar een hoop zooi wat ze aanbieden.

  • foppe

    Je hebt er nooit wat besteld maar vind het een hoop zooi? beetje vreemd

    maar ik vroeg ook geen vragen over de website maar over wie het allemaal nog meer doet, zelf sigaretten maken

  • Dimi3

    Hoe kun jij weten of ik er wel of niet wat besteld heb?

  • foppe

    Je zegt ik zou er nooit bestellen en vind het een hoop zooi, lijkt me duidelijk toch

  • Dimi3

    Ik draai dan ook geen sigaretten maar lekkere dikke sigaren….

  • foppe

    Dat is mooi voor je, graag nu reactie,s van mensen die wel zelf sigaretten maken.

  • info@sigarettenmaken.com

    Beste Foppe,

    Ik maak zelf ook sigaretten en het bespaart ons veel geld, vandaar dat ik op het idee ben gekomen om deze hulzenvullers zelf te gaan verkopen.

    www.sigarettenmaken.com

    laagste prijs garantie.

    Rook zelf tabak van Rider en hulzen van Twister.

    Prima combinatie.

    Als je nog vragen hebt, laat het me weten.

    Met vriendelijke groet,

    Glenn

  • eelsmoker

    dit is eindelijk een goed stelling

  • eelsmoker

    info@sigarettenmaken.com Schreef:

    ——————————————————-

    > Beste Foppe,

    >

    > Ik maak zelf ook sigaretten en het bespaart ons

    > veel geld, vandaar dat ik op het idee ben gekomen

    > om deze hulzenvullers zelf te gaan verkopen.

    >

    > www.sigarettenmaken.com

    >

    > laagste prijs garantie.

    >

    > Rook zelf tabak van Rider en hulzen van Twister.

    > Prima combinatie.

    >

    > Als je nog vragen hebt, laat het me weten.

    > Met vriendelijke groet,

    >

    > Glenn

    Roker is tegenwoordig niet meer goedkoop, maar we zijn wel de grootste belastingbetaler samen met de automobilisten.

    Tegenwoordig maken wij de sigaretten zelf en het is een enorme besparing op onze kosten.

    Wij hebben ook een elektrische sigaretten machine zonder worm, perfect voor die € 94 en wij hebben er geen spijt van.

    Wij betalen nu € 1,50 per pakje van 17 sigaretten, nu kunnen we nog even lekker door paffen voordat ze daar weer zware accijns op gaan heffen.

    Wij maar betalen aan Den Haag en hun maar reizen naar mooie landen en stranden onder het motto van zakelijke reizen maar dan op het strand, en ze laten zich rijden is mooie grote auto's van ons belasting geld.

    En dan nog niet te spreken over brussel, ja die smit-kroes krijgt een leuk salaris van € 25.000 netto per maand, en dan nog klagen met die peper, wat een schande, en maar zich laten rijden door een chauffeur met een dikke vette auto.

    Iedereen zou sigaretten zelf moeten maken.

    Ton.

    PS. wij hebben onze sigaretten machine gekocht bij , gewoon perfect, je kan het ook ophalen en afrekenen, zelf in de avond, geweldig sigarettenmaken.com bedankt voor de goede service en uitleg voor de perfecte sigaret.

    Ik wilde je nog bedanken voor de snelle service dat wij de sigaretten machine bij je op konden halen.

    Met groetje van Ton uit Den hoorn, btw na ruim 3 weken hebben wij de machine er al uit, ideaal zo een sigaret.