5 feiten over roken

  • Niet roker

    -1) Sigaretten behoren tot de meest winstgevendste

    consumptiegoederen ter wereld.

    -2) Elke sigaret kost je ongeveer 1 minuut van je leven!

    -3) Wereldwijd sterven er 3 miljoen mensen per jaar tengevolge

    van tabaksgebruik, zo'n 6 dodelijke slachtoffers per minuut.

    -4) Als de huidige rookpatronen aanhouden, zullen er tegen de

    tijd dat de jonge rokers van nu de middelbare leeftijd hebben

    bereikt, of bejaard zijn, ongeveer 10 miljoen doden per jaar

    vallen tengevolge van roken. .. d.w.z. elke 3 seconden 1

    -5) Uiteindelijk sterft 1 op de 2 rokers aan hun gewoonte!

  • niet roker

    de tabaks industrie heeft al meer doden op hun geweten dan adolf hitler en stalin

  • DE_GEKSTE

    is wel goed tegen de vergrijzing trouwens

    maar ja kanker krijg je overal van dus daar gaan heel veel mensen aan dood ook die niet roken

  • Patrick van Zundert

    Kun je deze informatie niet gaan delen met mensen die er wél prijs op stellen.

    PS

    ik rook niet

  • amosietje

    zoals de meeste niet rokers scoor ook jij niet

    hoe verklaar jij dan dat veel mensen rond de 80 of 90 zijn geworden na 60 jaar te hebben gerookt!!!

  • b

    Kapot ga je toch wel en dan maken die paar sigarette ook nie uit

    EN JE KUNT BETER 60 JAAR GELUKKIG ZIJN DAN 180 JAAR ONGELUKKIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • b

    Natuurlijk kunnen er mensen sterven aan sigarette maar ben je voor het gemak vergeten hoeveel mensen er gestikt zijn in een appel of hoeveel mensen de pijp uit gegaan zijn door (gezond) te gaan sporten en hoeveel mensen er kapot gaan aan groente en van vis krijg je tegenwoordig ook kanker

    dus als je niet van rook houd moet je niet roken en vind je roken wel lekker dan ga je toch lekker roken wat houd je tegen

    en kom dus niet aan met dat stomme gelul dat je van dat sigarette moordenaars zijn want dat is echt onzin

    EN LIEVER 60 JAAR GELUKKIG DAN 180 JAAR ONGELUKKIG!!!!!!!!!!!!!

  • bezig met stoppen roken

    en van sex leef je weer 5 minuten langer.

    mooi heft het elkaar ook weer op!

  • Opsteker

    Wat lees ik nou? Is roken ongezond? Jeetje, is me dat schrikken, zeg. Dat had ik nou nog nooit gehoord. Het moet niet gekker worden. Zodadelijk gaat er nog iemand beweren dat je aan sigaretten verslaafd kan raken. Poepoeh!

    Nou, lekker belangrijk. Ik geniet ervan en steek er nog eentje op.

  • Tevreden roker

    Beste niet roker,

    Weet je dat er nog steeds meer mensen dood gaan aan bemoeizucht dan aan de gevolgen van roken?