even een vraag over voordeligroken.nl

• Tammy MV Stefano

Ik heb hier meer als een maand geleden een slof sigaretten besteld.

Ik heb wel een bevestiging gehad dat de bestelling was aangekomen maar niks,geen sigaretten….Nu ben ik al een week elke dag aan het mailen,dat ik mijn geld terug wil, of mijn sigaretten hebben wil…maar ik hoor helemaal NIKS.

Iemand ervaring hiermee?

Of een idee hoe ik aan meer informatie kan komen?

(telefoonnummer,adres, ik heb alleen bankrekningnummer)

Betaling laten intrekken gaat helaas niet omdat het met internetbankieren is overgemaakt maar ik vind 26 euro teveel om zo maar te laten zeg maar…

Wie weet het?

• ex-roker

Ach of je het niet krijgt of je steekt er zelf de fik in kan je beter voor het eerste kiezen is gezonder

:-)

• Monique

nou, nou !!!!!!!!!!

• Chouffe

hey mr.Ex-roker , als je niks zinnigers te melden hebt , wat doe je dan in hemelsnaam op een forum als deze.

Het is te merken dat het geld niet uit je eigen zak komt.anders zou je wel anders piepen…maar goed…voordeligroken en budgetsmoking is hetzelfde…reageren niet op mails….eens kijken of ik het geld zelf kan terugboeken op 1 of andere manier !!

• Tammy MV Stefano

Chouffe,als je wat weet, zou fijn zijn,om dat geld terug te boeken.

Ik heb in elk geval wel het telefoonnummer en adres van die meneer,en nog een ander emailadres maar ik durf niet zo goed te bellen…

• Een tevreden roker...

Om te laten storneren heb je nu te lang gewacht Tammy.

Dat had je eerder moeten doen.

Of misschien wel helemaal niet.

Want waarom ga je geld overmaken op basis van een website.

Je gretigheid maakte je wel erg onvoorzichtig.

De naam, het adres, het telefoonnummer van de registrator van www.voordeligroken.nl past allemaal niet bij elkaar.

Opgelicht.?

Kun je het zo noemen?

• Chouffe

Yep, denk dat die slimme dude nu met ons geld op zijn dikke vette reet ergens op een zonnig eilandje zit !!

Ik hoop dat ie er in stikt ook

Ik heb zelf ook ooit een Web-shop gehad, en deze meneer maakt zo het vertrouwen van de klanten kapot !!

It's a Bloody Shame !!!!!

• Ed

Ik heb 2 maanden geleden bij die gasten een bestelling gedaan maar ontvangen HO maar. weg poen. maar bij easyordersmoke heb je kleine bestellingen kosten niet zoveel en ik had hem binnen 1 week binnen. als er dan wat misgaat is het niet zo erg.

• Tammy MV Stefano

maar inmiddels is hier iemand achter het goede telefoonnummer gekomen :)

er heeft iemand voor me gebeld en heb een nul-zes gekregen.

dat is ook gebeld en die sigaretten zouden donderdag of vrijdag op de post gaan.Ik moet het eerst nog zien,maar mocht het zo zijn dat het niet gebeurd, hebben we in elk geval een mobiel nummer van iemand die nu niet meer zeggen dat ie er niks vanaf weet

enne, tevreden roker:

Ik bestel vaak via internet en het is nog nooit misgegaan….en dat gaat het ook deze keer niet..geloof me maar….ik krijg ALTIJD mijn geld terug of datgene dat ik wilde bestellen.en ja, ik noem het opgelicht.waarom ik geld overmaak op basis van een website? omdat deze site overal goed aangeschreven staat….en er meer mensen geen klachten over hadden.daarom!

• Een tevreden roker

Nou Tammy je bent zeker heftig aan het carnavallen

Voortaan dan maar wat bestellen bij een bedrijf wat iets meer gegevens publiceert ?

Maar als iemand met een 06 nummer jou verteld dat de sigaretten donderdag of vrijdag op de post gaan dan komt alles goed.!

Dat is zeker………………………