even een vraag over voordeligroken.nl

• Tammy MV Stefano

als we die iemand te pakken hebben gekregen door gegevens die we van de provider van de site hebben gekregen en van zijn vrouw zijn nulzes,dan geloof ik dat wel ja…..en zo niet, ik heb zijn adres, dan ga ik wel even langs desnoods.wat interresseert het jou eigelijk? ik heb alleen advies gevraagd en heb dat nu niet meer nodig…

• Een tevreden roker

" ik heb zijn adres, dan ga ik wel even langs desnoods.wat interresseert het jou eigelijk? ik heb alleen advies gevraagd en heb dat nu niet meer nodig…

Als je hier zo reageert heb ik er wel lol in dat je uit stupiditeit wat geld kwijt raakt !

Wat een Loser !

• Tammy MV Stefano

Nou, je mag mij best een loser noemen, als je een loser bent als je toch nog gelooft in een goeie afloop,dan ben ik inderdaad een loser ja.Ik heb alleen geen behoefte aan iemand die alleen maar commentaar levert ipv advies te geven,en mij stupide noemt.dan ben ik toch niet de enige stupide persoon want ik ken er zo nog wel tien die erin getrapt zijn.

Ach laat ook verder maar….

• Chouffe

zeg, voordat er klappen gaan vallen…….dus ze zeggen dat alles nog geleverd wordt ??

• Tammy MV Stefano

nee, ze zeiden dat MIJN bestelling geleverd zou worden…..over die andere bestellingen hebben ze niks gezegd.wel dat er blijkbaar iets fout is gegaan bij mijn bestelling,en de mail over het hoofd is gezien.maar dat geloof ik dus niet, want ik heb zeker 30 mailtjes ineens en daarna nog eens elke dag eentje gestuurd.die kan je echt niet over het hoofd zien.

maar mocht het echt zo zijn dat ik ze krijg,kan je me mailen en geef ik je het nummer van die kerel.maar ik wacht eerst af of ze zich aan afspraken houden,en het echt opsturen.Hoe dan ook,weet in elk geval die persoon nu te vinden.

maar ik kan me niet voorstellen als ik al die klachten hier hoor dat ze die van jullie ook “over het hoofd hebben gezien”en misschien sturen ze ze mij alleen om me rustig te houden of van het gezeik af te zijn….maar goed, als ze denken dat ik dat nummer niet doorgeef: FOUT

• Maup

Oke mensen, let op!!!

Ik ben zelf ook net de boot in gegaan, en ik ga zieken:

Hoe meer mensen dit gaan doen, hoe beter het is.

Bankrekeningnr hoort bij:

SNS ondernemersdesk Groningen

Postbus 228

9700AE Groningen

040-3361290

Mevr. Ropelingen

Het email adres wordt doorgelinkt naar: tb282824@pop3-6.worldonline.nl

Zowel het mailadres en de website horen bij Tiscali, maar hun doen er niets aan zolang er niet genoeg klachten komen, dus email de klachten naar abuse@tiscali.nl en service@tiscali.nl

Hoe meer klachten er verstuurd worden, vooral naar de SNS bank, hoe beter het is.

Als iemand vragen heeft, hoor ik het wel.

• ex- roker

Worden jullie niet genaaid door de overheid liggen er wel weer andere kapers op kust die willen profiteren van jullie verslaving

Stop er gewoon mee!!!

• Maup

Waarom stoppen??

is toch veel te lekker??

ik vind het trouwens toch raar.

Hoe komt het toch dat mensen die heel veel jaren gerookt hebben en dan stoppen, tegen de rest van de wereld roepen: “stop er gewoon mee!!”

Vind je dat zelf niet een beetje raar, toen jij rookte werkte dat toch ook niet als anderen dat riepen?

En zeg nu niet dat dat niet zo was.

Ik vind ook dat iedereen zijn eigen keuzes moet maken, dus ook het wel of niet roken.

Als iemand echt zelf wil stoppen om welke reden dan ook, dan doet ie dat echt wel, maar zeker niet omdat anderen roepen dat het ongezond of duur is. Ik rook omdat ik het lekker vind en (gelukkig) nog steeds kan betalen.

Hoe komt het toch dat ex-rokers vaak de ergste zijn??

• ex- roker

Ik kan alleen maar zeggen dat jij nog geeneens het lef hebt om er alleen maar aan te denken om te stoppen.

Geeft niet hoor er zijn voor jou mooie pafpaaltjes en andere gedoogafwerkplekken gebouwd.

Kan je lekker met andere junkies praten over die zeikerige antirokers die dat voor jou geregeld hebben.

En ondertussen spek jij voor mij de staatskas om mijn pensioentje te verzorgen.

En tegen die tijd dat jij er gebruik van wil maken ben je der niet meer bedankt voor alle premies :-)

Je bent nog guller als sinterklaas

• Een tevreden roker...

Beste EX-Roker ,

Je mag dan wel het roken hebben afgezworen ,maar je moet wel op tijd je medicatie innemen hoor.