Rookvrije werkplek

• Ikke

Geweldig gesproken Astrid, top !!!

• Astrid

Thanks.

• Diana

Voel ik een liefde opbloeien hier?

• Ikke

Nee, sorry, ik ben tot nu toe nog steeds hetero….

Maar wel heel blij met fijne vrouwen

• Astrid

Ja de liefde voor het roken en de mensen die genieten van het roken onderling.

En een vreselijke haat tegen mensen die andere mensen het leven zuur proberen te maken.

gr. A

• Ikke

precies.

Alle mensen die elkaar met respect behandelen, ongeacht wie ze zijn of wat ze doen. Rekening met elkaar houden en communiceren als dat nodig is.

Als iedereen dat zou doen, dan zou het leven een stuk makkelijker worden.

Ik rook toevallig.

Als ik rekening hou met de mensen die niet roken en niet-rokers mij niet continue met rotopmerkingen de grond in stampen wanneer ik een sigaretje opsteek (waar het mag) dan wordt het een stuk makkelijker.

Het probleem blijft dat je altijd asiociale mensen heb (rokers en niet rokers) en die verpesten het voor de goeden.

• Astrid

Heel goed.

Jeetje wat ben ik het weer eens vandaag.

gr. A.

• ex- roker

Laat iedereen lekker roken of niet roken en als je er last van hebt van iemand die een sigaretje rookt, kun je dat toch gewoon zeggen (op een vriendelijke manier), dan zal diegene best wel bereid zijn om zijn sigaret uit te maken of ergens anders te gaan roken.

Tuurlijk dat zouden die rokers wel willen he

Nou ik dacht het niet waarom is de aktie roken we lossen het zelf wel op geflopt???

Omdat die asociale rokers(de meeste dan) het gewoon verdommen om met andere rekening te houden!!!

Tja als niet roker zeg je der toch niets van als er iemand rookt

Want dan ben je gelijk weer een zeikert kijk maar hier op het forum wat ik weer over me heen krijg van die verslaafde frustie´s!!!!!!

Van mij mag iedereen roken

Maar dan alleen prive thuis tegen zeer hoge prijzen!!!

• Ikke

Vertel nu eens eerlijk, wat is de reden dat je hier steeds zit. Je maakt je zooo verschrikkelijk druk om rokers, waarom verspil je je tijd dan aan ons??

Ik zou me namelijk niet druk maken om dingen waar ik een hekel aan heb.

Ik neem aan dat je niet zo naief bent om te denken dat je mensen hiermee kan laten stoppen, of dat het is om ons te treiteren. Dat zou namelijk wel erg dom gedacht zijn.

Kun je ook een keer normaal een discussie voeren? Want zo maak je hier toch niets klaar en krijgen de rokers alleen maar een slecht beeld van de niet rokers. Je zegt dat wij zoveel zeiken, maar je bent zelf erger dan de rest hier bij elkaar!!!!

Wees een volwassen vent en voer een normale discussie op een VOLWASSEN manier………Of kan je dat echt niet?????????

• Astrid

Sluit ik me helemaal bij aan.

We moeten gewoon de ex-roker negeren, misschien gaat de fun er dan snel vanaf.

Dus zien we een bericht van deze persoon, niet reageren.

Laten wij volwassen zijn.