Rookvrije werkplek

• T W

Er zijn best wel sociale rokers, maar ook veel a-sociale rokers en die reageren echt niet als je zegt er last van te hebben, of gaan er allemaal onzin om heen bedenken. Als je zegt last van iemand's rook te hebben, dit zijn natuurlijk niet alle rokers. Maar zo wordt er natuurlijk wel een bepaald beeld van rokers gecreeërd. Verder snap ik niet, wat rokers er prettig aan vinden om in die stank te zitten, maar goed zal ik waarschijnlijk niet snappen omdat ik niet rook.

• ex-roker

Wees jij maar volwassen en negeer me maar hebben wij niet rokers ook altijd moeten doen ondanks dat we in jullie stank zaten!!!

Ben blij dat er eindelijk wettelijke regelingen zijn tegen die schadelijke stankzooi!!!

Op naar algeheel verbod en 10 euro

een pakje !!!!!

• ralf

Een algeheel verbod c.q. abrupte prijsstijging lijdt onherroepelijk naar criminaliteit en dat wil zelfs onze ex niet tóch…

Ik begrijp ex dat je denkt ik heb jaren in de stank gezeten nu moeten hun ook maar eens boeten d.m.v. verbod en 'n duur produkt, maar het lijkt me dat de overheid niet gebaad is bij een mens erger je je niet spelletje tussen pro&contra.

Daar is die wet ook niet voor bedoeld.

Ontmoedigen is OK maar geen onnodige verboden c.q. pesterijen jawel tegen Mensen wie dan ook rokers of niet rokers!!