Het valt me op dat jij wel erg vaak op dit forum te vinden bent ex-roker en dit zegt wel erg veel over je priveleven..heb ik toch gelijk dat je erg eenzaam bent?
Ik reageer nu pas omdat ik een druk sociaal leven heb met veel vrienden en een partner…goh en toch rook ik?? hoe is het mogelijk dat mensen toch nog met me om willen gaan he? ze zouden me moeten verbannen…wat heb ik toch goeie vrienden he..en de meeste roken niet eens! Gelukkig is niet iedereen zoals jij!
Dat roken niet slecht is, heb ik trouwens nooit beweerd. Zo dom ben ik niet om te beweren dat het gezond is! Maar het is MIJN keuze, MIJN lichaam en daar mag ik mee doen wat ik wil. Ik rook NIET in bijzijn van andere die ook niet roken, dus wie ben ik tot last??? helemaal niemand. Ik sta niet bij een ‘pafpaal’ te roken ofzo, dan rook ik niet. Ben wel verslaafd maar kan makkelijk paar uurtjes zonder, dus je moet niet te snel oordelen over iemand.
Of ik oud word? ach daar sta ik niet bij stil, want dat weet jij ook niet. Dat ligt niet aan het roken…er sterven genoeg mensen aan kanker die nooit gerookt hebben en nu niet gaan zeggen dat dat door het meeroken komt, want dat is grote onzin!
De enige reden wanneer ik ga stoppen is, als ik aan kinderen wil gaan beginnen. Dan heb ik een doel om te stoppen en het zullen dan MIJN kinderen zijn, dus MIJN verantwoordelijkheid om te zorgen dat ze gezond zijn. Maar om te stoppen omdat de regering dat wil??? nee dat zie ik niet zitten! De regering houdt geen rekening met de burger, dus waarom wij wel met hen?
In mijn eigen huis mag ik zoveel roken als ik wil en geen mens die me dat ooit zal verbieden, behalve ikzelf!
Groetjes
Nicole
PS; ik steek er weer eentje op