Bericht voor ex-roker

• Fleur

Hey ex-roker…

Als er een iemand een hopeloos geval is ben jij dat wel. En nog wat. ik hoof niet bij pafpaaltjes te staan want ik rook niet meer. Maar wat ben ik blij dat ik niet zo als jij ben hoor.

HEY NEDERLAND STEKEN JULLIE MAAR LEKKER NOG EEN PEUK OP.

• Een tevreden roker

Wat zijn in vredesnaam “pafpaaltjes”

Eerst had alleen onze ontremde vriend het er over en nu begint Fleur er ook al mee

• Nicole

Begin je nu alweer over ierland, italie en noorwegen en over je pafpaaltjes..jij valt wel ontzettend vaak in herhaling of je hebt last van alzheimer!

ff voor de duidelijkheid, wij wonen in Nederland, hier mag je nog gewoon roken in kroegen, discotheken en andere horecagelegenheden en zolang dat nog mag, blijven we types als jou ex-roker gewoon uitroken. Mensen die niet roken en het op een fatsoenlijke manier vragen of er niet gerookt word, hebben wij rokers alle begrip voor en houden we ook rekening meer, maar types als jou moeten ze verplicht uitroken! zoals annet al zei.

Ik ben benieuwd wat het volgende word als nergens meer gerookt mag worden…dan zullen ze wel types zoals ex-roker overal gaan verbieden hahaha en daar ben ik het dan volkomen mee eens! Want van zulke types heb je meer last van en word je zieker van dan van iemand die gewoon rookt.

• ex- roker

Pafpaaltjes zijn die palen die voor heel veel geld op alle stations van de NS neer gezet zijn om de rokers naar toe te jagen!!!!

En nog klagen ook

• Nicole

ik kom nooit op stations dus geen last van pafpaaltjes whahaha en bij ons op het station staan die dingen niet eens. Geld alleen maar waar de stations overkapt zijn, dus niet alle stations.

• Ed

He Exroker,

Volgens mij ben jij zo,n figuur met een lange jas die af en toe zijn pafpaaltje laat zien aan onschuldige mensen. Jij hebt het de hele tijd maar over dezelfde items,

wegjagen en stank, volgens mij hoor jij dat elke dag gefrusteerde einzelganger met een minderwaardigheidscomplex die je probeert te verdoezelen op een Forum.

hahaha je bent echt een zielig figuur!!

• Fleur

Nicole…je heb helemaal gelijk. Hij valt in herhaling. Zijn vocabulair reikt nu eenmaal niet zo ver…echt zielig. En over dat roken in de horeca…dat nog steeds mag. Ik hoor al verhalen genoeg van mensen die er dan een besloten club van gaan maken. En in een besloten club mag gewoon gerookt worden. Heeft die ex roker even pech. Ik hoop dat veel horecabedrijven in heel nederland dat gaan doen