wie rookt wat?

  • M@@rten

    Gewoonlijk rook ik Stuijvesant rood, maar afgelopen weekeinde kocht ik een pakje Gladstone rood. Naar mijn beleving is de smaak van beide nagenoeg gelijk. Op dat moment ontstond bij mij de vraag koop je een sigarettenmerk voor de smaak of voor de image. Zelf ben ik veertiger en rook over het algemeen Stuijvesant. Naar mijn mening roken jongeren meestal Marlboro, oudere(n) (heren) meestal Caballero zonder en (oudere) vrouwen meestal menthol sigaretten. Zijn er nog meer indelingen te maken of zie ik het verkeerd? Dit lijkt me een leuk onderwerp voor deze pagina.

    Groeten,

    Maarten

  • ex-roker

    Dit lijkt me een leuk onderwerp voor deze pagina.

    Noem het maar leuk ervaringen uit wisselen welke stinkgif die je levensvreugde verkort en verpest het lekkerst is!!

    En al 40 jaar?

    Wie rookt er nog behalve jeugd wordt volwassen en stop met die bende

  • jan

    je word toch doodziekj van die exroker rot toch eens een keer op maar goed dat ik niet weet waar je woont

  • ex-roker

    Typisch het niveau van zo een verslaafde pafsukkel om zo te reageren en gelijk dreigen natuurlijk

    Steek er nog eentje op loser

  • jan

    steek jij wat op oproerkraaier en krijg ,,,,,,,,,,,,,,,,,

  • Daffy

    Hallo Jan ik begrijp volledig je grote ergernis aan ex-roker maar geloof me je pakt hem harder als je hem gewoon negeert door jou reactie voelt ie zichzelf weer helemaal geweldig ,als je niet op hem regeert dan verdwijnt ie vanzelf omdat hij dan pas in de gaten heeft dat iets schrijven op de prikborden geen nut heeft want ja helaas bevuilt hij nog meer PB's , gewoon niet lezen en zeker niet reageren op 'm Groetjes Daffy

  • ex-roker

    Zo is het Daffy vooral niet reageren,stel je voor je gaat erover nadenken wie weet concludeer je dan wel dat roken echt wel slecht is ,en alleen nog domme mensen roken

  • mary

    ik geloof niet dat jou iq heel erg hoog is he meneer de ex-roker gezien het feit wat je zegt.doe toch eens normaal.eens heb jij ook z`n vieze stinkstok in je handen gehad en nu ga jij zeuren tegen andere mensen over dat het niet goed is.typisch iets voor een ex roker.oja voordat je tegen mij begint ik rook niet.

  • henk

    wat een @!#$ zeg

  • ex roker

    Nee je rookt niet?

    Dan is er mnog maar een mogelijkheid waardoor je zulk propafsukkelpraat uitslaat en dat is dat je een rokende partner hebt en dus verplicht mee rookt.

    Tja dilemma,de liefde gaat diep als je je eigen gezondheid voor je partner opoffert

    Paf jij maar lekker mee eigen keus