exroker is geblokkeerd

• Wie ben ik

Hallo mensen exroker is voor zover geblokt, en kan niet meer reageren dus nu kunnen we weer fatsoenlijk over sigaretten praten!!!!!!!!!

• ex-roker

Is dat zo?

Zeg ik iets raars?

Ik post hier al jaren!

slaat weer nergens op zo een topic en ondertussen met ‘ wie ben ik’ uitkomen

Lekker stoer zeg

Ps dit prikbord gaat over sigaretten er staat nergens dat je verplicht verslaafd moet zijn of pro-roken om je mening te kunnen geven

Beetje frustie door al die anti rookwetten zeker?

• DOR

Wij rokers frustie?

Nee Ex,jij bent lekker relaxed bezig…..

Wie maakt zich zo druk om ons rokers?

Juist.

Verder nog iets?

• uggeugge

Ik heb me bekeerd en ga weer roken exroker je laat me in de steek je kan niet blijven liegen dat je niet meer rookt we maken ons zelf belachelijk we moeten nu maar eens bekennen dat we gewoon roken!!!!!!

• Cor

Ja uggeugge je hebt gelijk laten we maar eens eerlijk zijn en toegeven dat we stevige rokers zijn

Gegroet K van den berg

• Ex-roker

Leuk hoor om met andere namen hier uit te komen!

Precies het niveau van de weinige overgebleven verslaafde pafsukkels tegenwoordig

Het lijkt wel of ze tegenwoordig alleen nog maar kunnen ontkennen,feiten verdraaien liegen en bedriegen!

Alle principe's worden opgeofferd om maar te kunnen paffen!

Tja wat moet je he als loser die niet een klein beetje karakter heeft om te stoppen!

Steek er nog eentje op

• Harry

Ja Cor Kees Exroker Uggeugge laten we dat maar doen!!!!

Nou mede Nederlanders wij zijn gewoon rokers en maken het ons erg moeilijk en komen er niet meer uit om steeds te liegen en te zeggen dat we anti rook zijn!!!

Bij deze ons excuus

Gegroet Harry Kees Cor Uggeugge en een beetje van Exroker

• meissie

Jeetje ex-roker, je bent vast de tijd vergeten dat je zelf nog de een na de ander opstak. Dat je gestopt bent oke, we zullen ‘dat is knap’. Maar waarom geef je zo af op mensen die nog wel roken?

In de tijd dat jezelf rookte had toen niet eens zoiets van ik wou dat die anti-rokers eens ophielden met dat gezeur over roken? Nou dat hebben wij dus nu ook. Dat heeft niets met de nieuwe wet te maken, maar het feit dat we niet op onze vingers getikt willen worden als kleine kinderen. De meeste onder ons zijn oud en wijs genoeg om zelf wel te weten wat goed of slecht is en daar hoef jij toch niet met van die lullige opmerkingen over te komen als ex-roker???????

Ik rook omdat ik gezellig vind, zowel thuis als op mijn werk. En als ik een shaggie opsteek en er gaat er een zitten zeuren over de rook dan heb ik zoiets van doei, ik sta buiten zoals het hoort en de meste niet rokers op mijn werk komen buiten staan omdat het daar gezellig is.

• Ex-roker

Oud ben je misschien maar of je wijs bent betwijfel ik!

Lekker gezellig roken?

Nou ga dan wel even naar de daartoe aangewezen pafpalen of andere gedoogafwerkplekken voor junks want wij niet-rokers vinden het helemaal niet gezellig!!

Het stinkt is gevaarlijk iets waar jij voor gekozen hebt maar ik heb er niet voor gekozen om in je smerige gevaarlijke stinkrook te gaan zitten dus:

WEGWEZUH!!

die 4ooo schadelijke stoffen die je opzuigt doe je maar lekker bij je medejunks!

steek er nog eentje op

Roken is uit niet stoer en voor losers!!

• De echte roker

Ex-roker schreef:

> Roken is uit niet stoer en voor losers!!

En niet meer roken en dan toch op dit prikbord komen is voor zeikerds die niets beters te doen hebben.