exroker is geblokkeerd

• De echte roker

Hoezo is ex-roker geblokkeerd? Ik zie toch berichten van hem staan?

• Ex-roker

Wat zou de reden zijn om mij te blocken?

Is een discussie forum en er staat nergens dat er alleen domme verslaafde pafsukkels mogen posten echte roker!!!

• girlie

Exroker, wat heb jij toch dat je ons moet gaan afzeiken? Heb je zo`n gefrustreerd kutleven? in dat geval moet je niet hier zijn maar de eerste de beste psychiater die nog in staat is om je te helpen.

Laat ons lekker roken. We vragen toch eerst netjes of een niet-roker bezwaar heeft als wij een sigaret opsteken. Laat ons toch en wees blij dat je (zogenaamd )niet meer rookt, maar val anderen er niet mee lastig.

Volgens mij was jij die loser.

• ex-roker

We vragen toch eerst netjes of een niet-roker bezwaar heeft als wij een sigaret opsteken

Heb je nog steeds niet door dat een niet roker het fatsoen heeft om niet nee te durven tezeggen tegen zo een verslaafde pafsukkel !

Ik begrijp dat het lastig is als je verslaafd bent maar:

In eerste instantie is het al belachelijk om niet rokers te confronteren met 4000 schadelijke gifstoffen!

Lekker roken nou noem het maar lekker wacht maar af dat je met de ellende vroeger of later van die bende geconfronteerd wordt!

WEGWEZUH met die bende!

• meissie

Je weet niet of ik wijs genoeg ben je kent me niet dus kan je niet over oordelen. En roken doe daar waar het mag dus inderdaad daar waar het mag buiten. En als jij daar een probleem mee hebt blijf je bij een roker uit de buurd en heb je er geen last van.

Ik mag hopen dat je ooit een foute roker buiten tegen komt, niet dat ik je een blauw oog wens verre van dat maar iemand die jou eens haar fijn uit kan leggen dat dit gezanik van jou eens op moet houden. Wij zeggen toch ook niet wat een lozer ben je dat je gestopt bent?

Man met sjaggerijn leven moet niet makkelijk zijn voor jezelf. Alleen dat is al een rede voor mij om niet te stoppen, als ik niet zo fanatiek moet worden als jij is mijn leven naar de knoppe en daar heb ik wijsheid en leeftijd niet voor behaald.Ex-roker schreef:

>

> Oud ben je misschien maar of je wijs bent betwijfel ik!

> Lekker gezellig roken?

> Nou ga dan wel even naar de daartoe aangewezen pafpalen of

> andere gedoogafwerkplekken voor junks want wij niet-rokers

> vinden het helemaal niet gezellig!!

> Het stinkt is gevaarlijk iets waar jij voor gekozen hebt maar

> ik heb er niet voor gekozen om in je smerige gevaarlijke

> stinkrook te gaan zitten dus:

> WEGWEZUH!!

> die 4ooo schadelijke stoffen die je opzuigt doe je maar

> lekker bij je medejunks!

>

> steek er nog eentje op

> Roken is uit niet stoer en voor losers!!

• SlutFucker(tm)

Zeg ex-rokertje,

Jij hebt het er in 90% van je berichten over dat je om te stoppen met roken karakter moet hebben, iets wat velen hier volgens jou dus niet hebben.

Nou schrijf jij hier boven het volgende:

“Heb je nog steeds niet door dat een niet roker het fatsoen heeft om niet nee te durven tezeggen tegen zo een verslaafde pafsukkel !”

Nee zeggen heeft niets met fatsoen te maken. Nee zeggen heeft met karakter te maken! Als jij niet eens durft te zeggen wat je denk, dan getuigt dat er van dat jij dus GEEN karakter hebt! (oke, dat was al duidelijk, maar nu onderstreep je het zelf nog een keer!)

• ex-roker

Als jij niet eens durft te zeggen wat je denk, dan getuigt dat er van dat jij dus GEEN karakter hebt

Heeft totaal geen zin om tegen een verslaafde nicotinejunk iets te zeggen willen ze toch niet begrijpen ze denken maar aan een paar dingen:

Waneer kan ik scoren waar kan ik scoren,hoe kan ik scoren zonder weg getrapt te worden

Steek er nog eentje op