Nah ja zeg

• De echte roker

Ben jij hier niet de sukkel? Jij komt ook op beide prikborden en beweert niet te roken. Volgens mij ben je een aan nicotine en aandacht verslaafde pafsukkel.

• Ex-roker

Echte roker!

Wees maar trots op je naam loser!

De stank van pis is in ieder geval niet zo gevaarlijk als die 4000 gevaarlijke chemische stoffen die van een sigaretje af komt!

• DOR

Och,kiij eens op rokenmoetmogen.nl.

Die Ex is me weer gefrustreerd,dat wilje niet weten.

En iedereen vindt hem een toffe peer!

Hahaha!

Ex,hoe is je bloeddruk?

• DOR

Ex,ouwe zeikerd ga eens iets nuttigs doen met je vrije tijd.

Waarom maak jij je zo druk om rokers?

Aah,verveling,dat zal het zijn.

• pipsi

ja ik kan zeggen ik rook niet.maar ik kan dat van jou niet zeggen.volgens mij ben jij z`n stiekeme roker.maar ach als jij denkt dat ik rook dan rook ik toch in jou gedachten

• SlutFucker(tm)

zeg exroker. trek jij een uitkering ofzo? een normaal mens die niet rookt zou zijn/haar waardevolle tijd niet verspillen aan het posten van zoveel zinloze gefrustreerde berichten.

je zult wel niks beters te doen hebben anders zat je hier niet.

Ga liever roken, dan doe je nog iets! MUAHAHAHHA WHAHAHAHHAHH LOSER!!!

• ex-roker

een normaal mens die niet rookt zou zijn/haar waardevolle tijd niet verspillen aan het posten van zoveel zinloze gefrustreerde berichten.

Wou je soms beweren dat roken normaal is?

Dan had je wel met een schoorsteen op je nicotinekop geboren loser!

• SlutFucker(tm)

Lezen kan je ook al niet want ik beweer helemaal niet dat roken normaal is. Maar goed, we zijn nou eenmaal niet allemaal even slim en jij zeker niet, dat is wel te herleiden uit de aard van je berichten!

• SlutFucker(tm)

Hey Ex-roker,

dan blijf je toch lekker de hele dag thuis, binnen, als je niet naar rook wil stinken. MOet je ook niet over straat lopen, stel je voor , dadelijk ruik je nog naar uitlaatgassen! OEI!!!

• ex-roker

Altijd hetzelfde herhalende gezeik van pro-rokers ze hebben allemaal een oma die der hele leven gepaft heeft van 93 met twee meerokende katten die beide 22 jaar geworden zijn en om roken goed te lullen altijd over die vervuilende auto's zeiken

Verzin toch wat nieuws Dombo,begrijp je dan niet hoeveel miljoenen mensen de ellendige gevolgen van roken hebben ondervonden?