Nah ja zeg

• SlutFucker(tm)

Ja. Als dat dan allemaal zo erg is, waarom ben je d'r dan zelf ooit mee begonnen?

Had je toen maar beter na moeten denken, dan had je hier nu niet de schijnheilige ex-roker uit moeten hangen! Rot toch op met je zielige gezever hier man! IEdereeen op dit forum heeft een schurft hekel aan je! En wat bereik je er mee? HElemaal niets, want iedereen heeft lak aan dat oeverloze gezever van je!!

Ik ben al weer benieuwd wat voor achterlijke opmerking van je hier weer op volgt!

• ex-roker

Ach ik ga hier verder niet op in ik verlaag met niet tot jou aso-scheld niveau,het bevestigd maar weer even dat de nog overgebleven pafsukkels uit Tokkie's en Flodders bestaat!

En maar beweren dat je niet paft he!

Verder nog iets?

• SlutFucker(tm)

Ach ik ga hier verder niet op in -

IK ZIE HET! MUHWHAAAAAA!

ik verlaag met niet tot jou aso-scheld niveau,het bevestigd maar weer even dat de nog overgebleven pafsukkels uit Tokkie's en Flodders bestaat!

EN JIJ HEBT WEL NIVEAU WIL JE ZEGGEN? LAAT HET MAAR ZIEN DAN!!

En maar beweren dat je niet paft he!

JEP! 100%!

Verder nog iets?

IK NIET NEE, IK DENK DAT MIJN BOODSCHAP AAN JOU DUIDELIJK IS: OF ZEG IETS ZINNIGS C.Q. VOEG IETS TOE AAN DIT FORUM, OF KAP MET DIE ONZIN!

• ex-roker

Wat wil je horen?

Roken is niet gevaarlijk?

Je wordt er oud mee?

Het stinkt niet?

Iedereen vind roken een heerlijke bezigheid?

Je krijgt er witte tanden mee?

Je komt cool en stoer over met een peuk in je bek?

De dokter je ouders en kinderen zijn er trots op dat je rookt

enz enz enz

Of nog meer van die onzin?

Steek er nog eentje op

• SlutFucker(tm)

Eikel,

Als je al die boodschappen die je hier boven schrijft voor de eerste keer zou schrijven, prima. MAAR JIJ HERHAALT IN ELK BERICHT DEZELFDE STATEMENTS!!! DUS VOEG JE DAN IETS TOE? NEEN!

• noxqze

Ex, zoek een hobby, ga vissen verzuipen of zoiets.

• 2e ex roker

De OP * originele postter * is zelf een roker. Zij beschuldigt een lezer er van terrorist te zijn terwijl zijzelf terrorisme op haar eigen lichaam pleegt. Dit is typisch een rokersmoes. Of dacht je dat het stoer is met een peuk op je bek buiten op straat lopen. Ik heb zo'n oetlul wel eens zien fietsen, één sigaretje in de hand en de andere aan het stuur. Die verslaafde lui zijn zo gevaarlijk in het verkeer als iemand die in de auto achter het stuur handsfree gaan bellen. Maar oooh wat is het toch ERG om te erkennen dat je (nog) rookverslaafd bent. Nee dan moet een ander er aan geloven… flauw hoor….