Aan Niet roker

• SlutFucker(tm)

Hey verrekte @!#$ ex-roker met je waardeloze aannames.

Jij blijkt wel zo'n enorme plank voor je kop te hebben.

Zero mensen kennis, dat is duidelijk. ALs ik zeg dat ik niet rook dan is dat zo, want anders zou ik wel zeggen dat ik WEL rook. Ik zou me er namelijk 0,0 voor schamen. Ik zou me echter wel schamen als ik zo'n zouteloos stuk ongeluk als jou was. Dammit zeg, wat heb jij een miserabel bestaan. Ik heb zelfs een beetje medelijden met je. Misschien moet je toch eens proffesionele hulp gaan zoeken, want je zit al behoorlijk in een neerwaartse spiraal. En leer trouwens mijn nickname eens goed schrijven, het is SLUTFUCKER en niet sletfucker. Gek.

• nietroker

ex-roker schreef:

>

> Oja en nietroker beweerd ook al dat hij niet rookt vandaar de

> naam natuurlijk

>

> Is er wel iemand nog te vinden hier die nog wel rookt?

>

>

> OF ZOU HET ZO KUNNEN ZIJN DAT JULLIE JE KAPOT SCHAMEN OM EEN

> VERSLAAFDE TE ZIJN?

>

>

>

> Stakkers

beweerT moet dus met T, loser!

• SlutFucker(tm)

Het was al overduidelijk dat Ex-Roker geen brians heeft, maar toch fijn dat hij het nogmaals wil bevestigen!

Dank U!

• ex-roker

Ach als jullie enige weerwoord is om over spelfouten te vallen

Stakkers zijn jullie

En nog beweren dat jullie niet verslaafde losers zijn

Wat een zielige trieste vertoning

Maar ach dat was inmiddels wel duidelijk

Kijk kinderen zo zielig wordt je nou als je paft!!!!

• nietroker

Ik geef helemaal geen weerwoord sukkel, dat heeft bij jou totaal geen zin. Wat ik doe is vaststellen. Vaststellen dat je een onbehouwen kinkel bent zonder enig niveau. Vaststellen dat jij zo gefrustreerd bent geraakt van het niet roken dat je iedereen hier tegen de haren instrijkt met je domme gezever. Man, rot toch een eind op. Wordt lid van een kerkgenootschap, ga eens masturberen of steek er weer eens eentje op zoals je al zo vaak hebt gedroomd. Het zou voor je omgeving een hele uitkomst zijn. Maar ja, zover kijk jij natuurlijk niet, je bent alleen met jezelf bezig, en wees eerlijk, daar heb je eigenlijk ook meer dan genoeg aan.

• ex-roker

Wat een sukkels zijn jullie toch, zo verslaafd als de meest doorgewinterde nicotinejunk en ondertussen maar blijven ontkennen dat jullie roken (waarschijnlijk om overtuigende over te komen)daarom zijn jullie zo fel gekeerd tegen antirokers maar iedere kleuter kan begrijpen dat zowel nixnutnogwat,sletfucker en nietroker gewoon ordinaire pafsukkels zijn met jullie rookpromootslapgelulverhalen

Een goede discussie is er niet bij telkens vervallen jullie in schelden

Ik vind het niet erg want een betere antirookreclame als mensen jullie onzin lezen bestaat er bijna niet

Steek er vooral nog eentje op stinklosers

Met de complimenten aan Daan

Anders nog iets?

• SlutFucker(tm)

Zeg ex-roker,

Ik heb helemaal NIETS tegen anti rokers.

Ik rook namelijk zelf ook niet. Dat heb ik al meerdere malen vermeld en ik vraag me eerlijk gezegd af hoe vaak ik dit nog moet herhalen voordat jij eindelijk die plank voor je kop weg haalt.

Ik ben geen voorstander van roken, heb het uiteraard wel ooit gedaan toen ik jonger was, op stap was etc. etc. Heb het nooit vies gevonden, best lekker zelfs, met een biertje er bij. Maar gelukkig ben ik er nooit verslaafd aan geworden. Maar in plaats van iedereen die dus WEL rookt kei hard af te gaan lopen zeiken heb ik hooguit ooit eens aan vrienden gevraagd waarom ze eigenlijk niet willen stoppen. Nou daar heeft iedere zijn uiteenlopende redenen voor. Moeten ze zelf weten. Ze snappen zelf ook wel dat het beter is om niet te roken. Maar ja, het is ook beter om geen bier te drinken, om geen vet te eten, om veel fruit te eten, om elke dag 2 ons groenten te eten, om veel te sporten etc.. Doe jij dat allemaal wel dan? Ik vind dat dat ieders eigen keuze moet zijn.

Maar jij bent nadat je jarenlang verslaafd bent geweest aan die zooi compleet doorgeslagen naar de andere kant en hebt er zowat je levensmissie van gemaakt om andere rokers af te zeiken, te kleineren en als een klein kind te wijzen op de dingen die ze fout doen. Ik weet niet of je het zelf in de gaten hebt, maar NIEMAND op dit forum trekt zich ook maar ene moer aan van jou berichtgeving. Je bereikt helemaal NIKS met je gedram en gezeur hier, alleen dat iedereen hier inmiddels een gigantische hekel aan je heeft en je dus af gaat zeiken, zoals ik onder anderen. Iedereen weet inmiddels wel wat je boodschap is en iedereen die rookt is er zichzelf ook al jaren van bewust dat het slecht is. Dus denk a.u.b. niet dat je met iets nieuws komt want dat is niet zo.

Ik weet dus niet waarom je hier maar blijft komen en mensen af blijft zeiken. Misschien kick je er enorm op om constant afgezeken te worden. Indien dat zo is, zeg het gewoon even, dan wil ik er graag nog een schepje bovenop doen.

Als je hier alleen maar komt om de mensen te wijzen op de nadelen van roken, doe dat dan op een normale manier, of blijf gewoon lekker weg, want die nadelen zijn inmiddels wel bekend.

Nog een prettig weekend, en nee, ik rook niet.

Groeten van SlutFucker™

• Daffy

'Een goede discussie is er niet bij telkens vervallen jullie in schelden' dit geldt dus ook voor jou , geen discussie mogelijk want jij bent degene die steeds begint te schelden.

• ex-roker

OK mensen, ik geef het toe, ik ben een sukkel, een loser. Want ik heb zojuist weer een sigaretje opgestoken. En lekker dat het was…..

• nietroker

Nou (ex) roker, gefeliciteerd! Het moet vooral een hele opluchting voor je omgeving zijn. Bovendien kan nu het forum weer worden gebruikt waar het voor is bedoeld. Want zeg nou zelf, je zat ook wel heel erg diep in de shit he?